Ismétlés a bukás anyja

Dupla gyerekgyilkosság Csepelen - 1968

2019. július 24. arcanum

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY! A blog nyári szünetre vonul szeptember idusáig, de hogy ne maradjatok nézni- és olvasnivaló nélkül, legrégebbi bejegyzésekből lesz "Best of" válogatás heti több alkalommal. A 'hardcore' rajongóknak lehet hogy nem lesz benne újdonság, de reméljük azért nekik is örömet okoz majd egy-egy régen látott téma újraolvasása. Jó nyarat kívánunk mindenkinek! Nézzetek be azért addig is, ígérjük érdemes lesz. - Jtom

A múltkor tárgyalt szexuális indítékú szőnyi gyerekgyilkosság után kilenc évvel történt egy másik is. A szocialista rendszerben évtizedenként egy-egy eset elég volt ahhoz, hogy a több százezres meleg kisebbséget elsőrendű közbiztonsági veszélyforrásnak állítsák be.

gyerekgyilkossag_1.jpg

Blázsik István 12 éves fiú 1968. június 16-án eltűnt. Ezt a fényképet június 27-én tették közzé a napilapok, hogy jelentkezzen, aki tud a fiú hollétéről. (Tükör, 1968. július 30.)

Folytatjuk a szocialista Magyarország bűncselekményeit bemutató sorozatunkat immár a kilencedik résszel, ami - mai is, mint mindig - az Arcanum segítségével készült!

logo-compact.jpg

Valószínűleg kevesen gondoltak rá, de éppen Nagy Imre és társai kivégzésének tizedik évfordulóján rendezték meg az Építők Napját a Népligetben. Volt mindenféle program, zene, tánc, inni- s ennivaló. 

gyerekgyilkossag_2.jpg

Népszava, 1968. június 16.

Blázsik István építőipari gépszerelő is kivitte párját, 12 éves István fiát és nyolc esztendős lányát a Népligetbe. István imádott célba lőni. Szülei elengedték a Céllövöldébe. Ott ellődözte azt a kis pénzt, amit erre kapott, aztán mellészegődött egy férfi, aki megdicsérte, milyen ügyesen lő, és befizette további körökre. Azután eltűnt a férfi és vele a fiú. 

gyerekgyilkossag_3.jpg

Tükör, 1968. július 30.

Június 30-án, az eltűnés után két héttel közölték a lapok annak a férfinak a "mozaikképét", akivel a fiút a céllövöldénél látták.

gyerekgyilkossag_4.jpg

Magyar Nemzet, 1968. június 30.

Három hét alatt több mint ezer bejelentés érkezett. A lapok részletesen beszámoltak róla, milyen hatalmas erőkkel keresik a fiút. "Az édesanyja, akit idegkimerüléssel betegállományba vettek, még éjszaka is kinn áll a kapuban, a X. kerület, Maláta utca 5. számú ház előtt, és hazavárja kisfiát. A rendőrség nagy apparátussal nyomoz — az egész országban. Felkeresték a szemtanúkat, az ünnepélyen részt vevő építőipari dolgozókat, mindenkit, aki 16-án 2 és 4 óra között a Mutatványos tér környékén járt. Végigjártak már valamennyi rokont, jó ismerőst is. A szülőktől kapott ruhanemű alapján idomított kutyákkal és különleges mérőműszerek segítségével alaposan átkutatták a Népligetet és környékét, még a lezárt kutakat is megvizsgálják, valamint sorra veszik az ország összes barlangját. Felkérték az erdőigazgatóságokat, az erdők átfésülésében legyenek a rendőrség segítségére. Átvizsgálták valamennyi elme-, illetve ideggyógyintézetet: van-e, vagy volt-e kezelés alatt, illetve szökött-e ki valahonnan az ismert személyleírású férfi. És természetesen a Csatornázási Művek és valamennyi közlekedési vállalat is munkában van." (Magyar Nemzet, 1968. július 3.) "Mivel a bejelentések egyike-másika újabb támpontokat tartalmazott, szombatra virradóra ismét átfésülték a Népliget hatalmas területét. A nagyarányú akció hajnali 4 órakor kezdődött. Mintegy kétszáz rendőr, műszaki karhatalmista, nyomozó, csatárláncot alkalmazva, szúrószerszámokkal és ásókkal felszerelve, lépésről lépésre haladva, minden talpalatnyi területet átkutatott. Megvizsgáltak minden egyes bokrot, minden elhagyott zugot, és ha valahol frissen betemetett részt észleltek, ásni kezdtek. Olyan tárgyat kerestek, ami esetleg kapcsolódik az eltűnt kisfiúhoz vagy az ismeretlen férfihez. A rendőrség nem veti el azt a kriminológiából ismert tételt sem, hogy a tettes esetleg visszatért vagy visszatér a bűncselekmény színhelyére." (Magyar Hírlap, 1968. július 21.) (Vissza is tért. Csak az egy másik helyszín volt.) "Átkutattuk a Hűvösvölgyet, Zugligetet, a Kamaraerdőt, kiszaladtunk a Cséri-telepre, körülfogtuk, átkutattuk, mert valaki azt telefonálta hogy ott látta a kisfiút és a körözött férfit. Másodszor vagyunk itt, a Népligetben, eredménytelenül. Vidéken is folyik a kutatás. Az ország minden körzeti megbízottja parancsot kapott, hogy keressen fel körzetében minden házat, lakást, érdeklődjön a kisgyerek és a körözött férfi után!" (Népszabadság, 1968. július 21.

gyerekgyilkossag_5.jpg

A Blázsik család kőbányai otthona, a Maláta utca 5. előtt gyerekek játszanak. (Tükör, 1968. július 30.)

A Magyar Nemzet tudósítója éjszakai járőrözésre kísér el egy rendőrkocsit. Ennek során egy szórakozóhelyen igazoltatnak egy férfit: "Arcának elmosódott, rosszul összeillesztett részletei valóban mutattak némi hasonlóságot a mozaikképpel, amely a népligeti gyermekcsalogatót ábrázolta. A rosszarcú ember kertelés nélkül beismerte ferde hajlamait, de állandó bejelentett lakást és munkaviszonyt is igazolt." (Magyar Nemzet, 1968. augusztus 4.) Minő meglepetés. Nem is szép, nem is hetero, mégsem gyilkos, ellenben lakik és dolgozik.

Július végén már beismerte a rendőrség, hogy a mozaikkép nem igazán használható, ami nem csoda, mert lényegében csak a nyolc éves húg, Krisztina leírása alapján készült. 

Alighanem ítéletnapig sem találták volna meg a tragikus sorsú fiú holttestét és gyilkosát, ha nem osztozik a sorsában egy másik hasonló korú gyerek, s nem jár véletlenül éppen arra egy járőr, amikor a gyilkos a második áldozatát elhantolja. 

 gyerekgyilkossag_6.jpg

 A második áldozat: a 13 éves Nagy József. (Magyar Ifjúság, 1968. szeptember 20.)

A nyomozás vezetője, Szende Artúr rendőralezredes nyilatkozott a kékfényes Szabó Lászlónak: "A csepeli rendőrkapitányság egyik nyomozójának éppen a 38/B autóbusz végállomása környékén akadt dolga, amikor távolabb, egy kis akácos erdő szélén észrevett egy guggoló férfit, aki valamit matatott a földön. Pusztán nyomozóösztönére hallgatva, elindult feléje. Ekkor az ismeretlen — akinek az arcát a nyomozó a távolság miatt sem láthatta — felugrott s a bozótban eltűnt. A nyomozó futott utána, de hiába, nem találta. Éllenben a friss földhányás alól rövidesen előkerült az akkor számunkra még ismeretlen kisgyerek, Nagy Jóska holtteste. A helyszínen egyébként csak egy kerékpár-névtáblát — Nagy Józsefné néven — és egy tubus babakrémet találtunk, távolabb — és később — egy piros kerékpárt. A tubus szériaszámát jegyezzük meg: 080—268. A névtábla alapján gyorsan azonosítottuk a kisgyerek személyét." (Népszabadság, 1968. október 13.)

Ez a város határában, a csepeli temetőn túl, a Királyerdőnél történt. Ide csalta el a gyilkos különböző ígéretekkel mindkét gyermeket. Itt vetkőztette le, erőszakolta meg, fojtotta meg, temette el a fiúkat, akik - koruk alapján, ha élnének - mostanában mennének még csak nyugdíjba. 

gyerekgyilkossag_7.jpg

Királyerdő, a ráckevei Duna-ág partja árvíz idején. (Hungaricana)

Nagy József tetemének megtalálása után "lezárták a környéket, Pest és Fejér megyébe is átnyúló hatalmas kört húztak, megkezdődtek az igazoltatások, a környező helységek, búvóhelyek átvizsgálása". (Magyar Hírlap, 1968. október 13.) Hogy mennyit ért a hatalmas kör lezárása és a monstre razzia, az alábbiakból majd kiderül.

A gyilkost, Bodgál Zoltánt a második gyilkossága után három nappal elfogták, de erről csak majdnem három héttel később, október 2-án adtak hírt a lapok. Nem véletlenül. A nyomozás vezetői így adják elő a történetet: "Bodgált is igazoltatni akarták az egyik külső kerületben. De amikor az észrevette a rendőröket, eldobta a kezében tartott táskát és menekült. Elfogták. Viszont feltűnt a rendőri jelentésben, hogy amikor a menekülőt elfogták, azonnal 'vallani' kezdett: a táskát a Keleti pályaudvaron lopta. Ha ehhez még hozzávesszük, ami később derült ki, hogy Bodgál előző nap, vagyis szeptember 12-én jelentkezett a rendőrségen, egy 'függőben levő ügyét rendezni' — mint mondta, szeretne bevonulni télire a börtönbe, áttelelni —, már végképp gyanús volt a személye. /.../ A tizedik kihallgatási napon ejtettünk szót először Bodgál előtt ferde hajlamairól, de még mindig hallgatva a gyilkosságokról. Bodgál — hogy úgy mondjam — játszotta a vagányt, az erős, konok bűnözőt, és tagadta, hogy homoszexuális lenne. Ekkor szembesítettük azzal a fiatalkorúval, akit megrontott. Megdöbbent, elismerte. És elszólta magát; azt állította, hogy köztük a kapcsolat csak június végén szakadt meg, 'hiszen — s ennek igazolására ezt mondta: — együtt voltunk az építők napján is, késő éjszakáig'. A fiú viszont azt állította, ő minden szombatját és vasárnapját falujában töltötte május vége óta, s azért is költözött le vidékre májusban, hogy megszabaduljon Bodgáltól. Ellenőriztük az alibit, a gyerek igazat mondott, s ekkor Bodgál elé tárva a tényeket (köztük a munkahelyi öltözőszekrényében talált babakrémet, szintén 080—268-as sorozatszámmal), a gyanúsított hirtelen megtört. Elmondta: mind a két gyilkosságot ő követte el."

gyerekgyilkossag_8.jpg

Bodgál Zoltán, a gyilkos, aki nemigen hasonlít a mozaikképére. (Képes Újság, 1968, október 12.)

Vagyis a nagy razzia időpontjában, a lezárt hatalmas körben a gyilkos preventív módon, számos kisebb bűncselekményei némelyikével feladta magát, hátha a börtönben nem keresik. Elengedték, egy lopott bőrönddel elfogatta magát, a rendőröknek legalább tíz "kihallgatási napig" fogalmuk sem volt róla, hogy ő lehet a hatalmas erőkkel keresett gyilkos, hiszen a világon semmi értelme nincs annak, hogy egy gyanút ennyi ideig titkoljanak a gyanúsított előtt, aki letartóztatásban van, és nem kell máshoz, magánál nagyobb bűnöshöz elvezetnie. Ám lehet hogy így sem bizonyították volna rá, hogy Blázsik Istvánt is ő gyilkolta meg, ha el nem szólja magát, és ki tudja, mikor találták volna meg, ha egyáltalán, az első áldozatának a másodikétól tíz méterre, kevéske földdel elföldelt tetemét, ha Bodgál nem mutatja meg, hogy hol van. Arról pedig már csak sokkal később számoltak be a lapok, hogy a gyilkos még jóval a második gyilkossága előtt  "augusztus 23-án levelet írt a kisfiú (ti. Blázsik István - a szerző) szüleinek, amelyben közölte, ne keressék gyermeküket, mert megölte". (Magyar Hírlap, 1968. december 21.)

Az ügyről központi sajtóterv szerint számoltak be a lapok. Október 2-án röviden tudósítottak az országos politikai napilapok Bodgál elfogásáról, és tájékoztattak arról, hogy sokszorosan visszaeső bűnözőről van szó, aki élete addigi 41 évéből 18-at börtönben töltött, és onnan előző év szeptemberében szabadult nyolc év után. Október 13-án szintén egy napon közöl a négy országos politikai napilap nagy terjedelmű, "egyénített" cikket egy-egy szakújságíró tollából a kettős gyerekgyilkosságról. Ezekben igen hangsúlyosan kidomborítják, milyen kivételesen bravúros nyomozás és kiváló szakmai munka vezetett a gyilkos elfogásához. Valamennyi cikk magától értetődően kriminális tényezőnek tekinti magát a homoszexualitást, a "beteges", "ferde" hajlamot, "közveszélyes aberrációt". A homoszexuálist és a bűnözőt egy sorban említik a nyomozás vezetői, midőn beszámolnak róla, hogy a nyomozást kiterjesztették "minden általunk ismert homoszexuális személyre, csavargóra, bűnözőre". (Népszabadság, 1968. október 13.

December 21-én mind a négy lap azonos szöveggel tájékoztat az első fokú halálos ítéletről, s a négy közül kettő, a Magyar Hírlap és a Magyar Nemzet nem is jelzi, hogy az MTI közleményét jelentette meg.

gyerekgyilkossag_9.jpg

Tükör, 1968, október 15.

"Megszólal a közvélemény"  - ezzel a pretencióval adja közre a Magyar Hírlap 1968. október 7-én egy pszichiáter, egy ügyész, egy iskolaigazgató és egy védőügyvéd nyilatkozatát a kettős gyerekgyilkosságról. Ők alkotják a közvéleményt.

"A pszichiáternek alapos oka van feltételezni, hogy a gyilkos ösztönei saját gyermekkora és nevelése folyamán nem kerültek kellő szocializációs hatás alá (nem nevelődtek társadalomképessé), vagy éppenséggel agresszív, és betegesen erotikus felnőttek életmintája, hatása alakította antiszociális jellemmé. Az ilyen embereket el kell ítélni, és feltétlenül ki kell kapcsolni a társadalom életéből. Ha az ítélet netalán életben hagyná a gyilkost, véleményem szerint a börtönbüntetés önmagában még akkor sem jelent megoldást, ha a társadalom nem párosítja a deformált idegrendszerű bűnözővel szembeni eljárását — akár a hosszú börtönévek során — ideg-elmeorvosi utóneveléssel." "Mint ügyésznek a legszilárdabb meggyőződésem, hogy ha erre a feltételek módot és lehetőséget nyújtanak, a bíróság a legszigorúbb ítéletet fogja kimondani./.../ ...több figyelmet kellene fordítanunk a bűnözés és a lelki defektusokban szenvedő emberek homoszexualitása közötti összefüggésre." A társadalomnak "preventív intézkedéseket kell alkalmaznia azokkal szemben is, akik defektusokban szenvednek." Az iskolaigazgató: "És a szülőkre tartozik az is, amit mi nem tudunk helyettük elvégezni: a gyereket mindennap be kell számoltatni, mivel töltötte idejét, kivel találkozott. — Az pedig már — véleményem szerint — az igazságszolgáltatásra és a bűnüldöző szervekre tartozik, hogy a nemileg, erkölcsileg eltévelyedett embereket még fokozottabb ellenőrzés és megfigyelés alatt tartsa. Hogy lecsaphassanak rájuk, mielőtt a bűnt elkövetnék."

A Magyar Hírlap október 13-i cikke azzal végződik, hogy Bodgálnak "tudnia kell, mi vár rá..." 

A cikkek célzata egyértelmű. Egyrészt: csak halálos ítélet jöhet szóba; másrészt minden meleg potenciális bűnöző, akit megelőzési célzattal üldözni és a társadalommal meggyűlöltetni kell.

Bodgál Zoltánt 1969. március 4-én kivégezték.

 

Szerző: 'hacsa'

Forrás: arcanum

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr6714947338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Santer 2019.07.24. 09:05:09

Én nem bánom, hogy kivégezték, akár buúzi volt, akár nem.
De az volt.

Piri és Barkas 2019.07.24. 11:00:42

Helyes. Az ilyeneket irtani kell.

charlie 2019.07.24. 11:14:20

Nem pedofil volt? Vagy ezt a kifejezést akkor még nem használták?

Namely 2019.07.24. 20:05:48

Először is, meleg a főzelék, vagy éppen a mai időjárás. De ennek semmi köze a homoszexualitáshoz. Egy emberre nem mondjuk hogy meleg. Ha magasabb a hőmérséklete a normálisnál, akkor 38 fokig hőemelkedése van, 38 fok után pedig lázas.
Amit a cikkíró bevágott, abban semmi olyan nem volt, amivel minden homokost megbélyegeztek volna (remélem semmi nem kerülte el a figyelmemet).
Hogy egy homokost kerestek? Hát igen, ha egy gyerek eltűnik, akkor egy pedrót kell keresni. Hogy a homokosok között keresték, valszeg annak az volt az oka, hogy nem volt külön listájuk. Mindent egyberaktak, és ekkor ez visszaütött (ez volt pl anno Csikatilo esetében is).
"Minő meglepetés. Nem is szép, nem is hetero, mégsem gyilkos, ellenben lakik és dolgozik."
Szerintem ez a fajta demagógia nagyon nem illik ehhez a bloghoz. Mert gondolom a szerző csak ekkor kel ki, de ha pl egy heterot gyanúsítanak meg ártatlanul, nem írná ki, hogy "Minő meglepetés. Nem is szép, nem is homokos, mégsem gyilkos, ellenben lakik és dolgozik."
(ja, ha már hetero, akkor legyen a neve hideg?)

"Valamennyi cikk magától értetődően kriminális tényezőnek tekinti magát a homoszexualitást, a "beteges", "ferde" hajlamot, "közveszélyes aberrációt". A homoszexuálist és a bűnözőt egy sorban említik a nyomozás vezetői, midőn beszámolnak róla, hogy a nyomozást kiterjesztették "minden általunk ismert homoszexuális személyre, csavargóra, bűnözőre"
Érdekes a kérdés. Jeffrey Dahmer, John Wayne Gacy esete megvan? Gyakorlatilag náluk a frusztráció, ami a homoszexualitás miatt alakult ki vezetett ahhoz, hogy sorozatgyilkosok lettek. NEM a homoszexualitása vezetett oda, hanem az egy komoly tényezőként játszott közre.
Miért? Mert nem tudták magukat elfogadni, ahogyan pl Dennis Nielsen, Andrew Cunanan sem. Mert igenis kriminális tényező, ahogyan a származás is, csak ezt a mai polkorrekt világ sikítva utasítja el, a kétségtelen bizonyítékok ellenére (én még nem láttam olyan nyugati országot, ahol a távol-keletiek beilleszkedésével bármilyen probléma lett volna, ahogyan olyat sem, ahol a feketékkel ne lett volna probléma).
És ha odafigyeltek volna pl John Wayne Gacy esetében erre a tényezőre, akkor nem kellett volna 33 tinédzser fiúnak meghalnia miatta.
És igen, vannak hetero sorozatgyilkosok is, náluk is vannak jelek, ahogyan azokra is oda kell figyelni, és ha pl valami arra utal, hogy a gyilkos egy tőzsdés én sem fogok megsértődni, ha felkeresnek a nyomozók. Az nem diszkrimináció, nem rasszizmus (ja, mivel fehér vagyok, az a pc szerint nem is lehet rasszizmus), csak egy jele annak, hogy a társadalom immunsejtjei dolgoznak.

Persze vannak olyanok, akik nem a társadalom oldalán vannak, és érdekükben áll a perverzek, gyilkosok, élősködők jó színben való megjelenítése.

lutria 2019.07.24. 20:20:53

1968-ban vajon mik lehettek az a "különleges mérőműszerek" amikkel élő vagy holt embert lehetett keresni?
Királyerdő nem a "csepeli temetőn túl" van a városhatáron hanem attól keletre ~1.5km-re a dombos területen a soroksári Duna mellett.A temető közelében még mindig van ott ugyan egy akácfa erdő de az nem Királyerdő részhez tartozik.

toto92 2019.07.24. 20:26:11

@charlie: tényleg érdekes, hogy a homoszexualitás jobban ki volt hangsúlyozva mint a pedofília.

VALAKI1969 2019.07.24. 20:42:37

Régen minden jobb volt...

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.07.24. 20:58:02

@Namely: "Amit a cikkíró bevágott, abban semmi olyan nem volt, amivel minden homokost megbélyegeztek volna (remélem semmi nem kerülte el a figyelmemet)."

a linkek alatt szereplő cikkekben (amiből ez a bejegyzés is dolgozott) szép számmal akad ilyen kiszólás. a 60-as, 80-as évek bűnüldüzése valóban nem szerette a homoszexuálisokat (bűntették is egy ideig ha jól emlékszem).
ajánlom Moldova: Bűn az élet c. könyvét abban emlékeim szerint külön fejezet szól róla. olyan társadalmi rétegnek tartották őket, akik vonzzák a bűnözést (elkövetőként és áldozatként egyaránt). kimondottan lenézték a nyomozók őket és ennek hangot is adhattak még a nyolcvanas évek közepén is.

ami jobban meglep az az hogy pont Te aki habzó szájjal niggerezik alkalmanként a "homokosokkal" ilyen toleráns vagy. :)

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.07.24. 21:00:53

@lutria: "1968-ban vajon mik lehettek az a "különleges mérőműszerek" amikkel élő vagy holt embert lehetett keresni?"

ez nekem is megragadta a szemem.
szerintem csak a bűnözőket akarták elbizonytalanítani hogy nekik ilyen csodaeszközeik is vannak, pedig lehet hogy csak egy "sima" hullakereső kutya volt...

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.07.24. 21:04:05

@Namely: még egyszer elolvastam a hsz.-od, van benne vmi amit Gacy-ről írsz. de hadd kérdezek valamit:

az utolsó mondatoddal mire utalsz? érdekesnek hangzik, kifejted?
"Persze vannak olyanok, akik nem a társadalom oldalán vannak, és érdekükben áll a perverzek, gyilkosok, élősködők jó színben való megjelenítése."

Darth Revan 2019.07.24. 21:09:28

@Namely:

"Hogy egy homokost kerestek? Hát igen, ha egy gyerek eltűnik, akkor egy pedrót kell keresni."

1) Mi koze a spanyoloknak a gyerekgyilkossaghoz?!
2) homoszexualis =/= pedo

Darth Revan 2019.07.24. 21:10:34

Azon ritka iteletek egyike, ahol egyetertek a halalbuntetessel.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.07.24. 21:20:02

Bezzeg bircának elég volt Szófiáig szaladni és dekkolni ott pár évet hogy megússza a gyermekmolesztálási ügyét.

witpen 2019.07.24. 21:24:40

Ma is ilyen szankciókat kellene alkalmazni!

Efrajim Canuck 2019.07.24. 22:56:48

Hát, pedig a "melegek" körében jóval több a degenerált, mint a normális emberek között, és ez akkor is tény marad, ha hisztériázva toporzékol a sok önjelölt társadalomreformer...

A híres-neves Stonewall Inn-razziáknak sem az volt az oka, hogy a homofób náci rendőrség gyűlölte szegénykéket, hanem mert a hely egy drogos bűntanya volt, ahol nagyban ment a drogterítés, és mindenféle alja bűnözők gyülekeztek ott nap mint nap. Tetszik vagy sem, a homoszexualitás számos esetben sokkal súlyosabb, közveszélyes devianciák kísérő jelensége, és a legtöbb "melegben" vannak súlyosabb hajlamok is. Nem, nem számít, hogy heterók közt is vannak ilyenek: az arányokat tessék figyelni. Nagyon jól tették, hogy ezeket bűnözőként kezelték, mert azok is. Csak a mai agymosott széplelkek ezt nem fogják fel, nekik már megvolt az agymosás.

Efrajim Canuck 2019.07.24. 22:58:06

@Namely: Nincs upvote gomb, hol tudom elküldeni postán a felfelé mutató hüvelykujjat?

Cycmen 2019.07.25. 08:37:57

"A szocialista rendszerben évtizedenként egy-egy eset elég volt ahhoz, hogy a több százezres meleg kisebbséget elsőrendű közbiztonsági veszélyforrásnak állítsák be."

Esküszöm, hogy az ilyen duma legalább olyan aljas és még veszélyesebb, mint a gyilkosság! Még jó, hogy mindenki elborzad, felháborodik és dühbe gurul és természetes hogy ilyen eset kapcsán több az érzelmi, mint az értelmi reakció!
Egyébként sem nagyon kér belőle senki, de egy gyilkosság kapcsán pláne nincs helye az általánosítással kapcsolatos moralizálásnak és az úgynevezett "melegközösség" fényezésének! Igen, tudjuk hogy nem az összes meleg ilyen, mégis valamilyen tudatalatti okból ilyenkor nem megértéssel gondolunk rájuk és ezért nehogy már nekünk legyen még lelkiismeret furdalásunk!!!!!
Maga a blog tetszik, érdekesek a régi bűnügyek és ha teljes részletességében nem is ismerhetjük meg az ügyeket, de tanulságosak a nyomozati hibák!

wadcutter 2019.07.25. 09:05:50

@Darth Revan: Nők elég ritkán rabolnak el és ölnek meg kisfiúkat, még ha pedofilok lennének is. Bár az se gyakori köztük. Szerintem teljesen jogos, hogy férfit kerestek, aki kisfiúkkal fajtalankodott. Valahogy mindig meg kell szűrni a rendelkezésre álló adatokat. Ráadásul itt sem a pedofília vezette őket nyomra, hanem a homoszexualitása miatt kezdett el beszélni a gyilkos. Ha nem kezdik feszegetni a "ferde hajlamait", lehet még sokáig folytatta volna kedvenc időtöltését Bodogál úr.

Cycmen 2019.07.25. 09:32:41

@wadcutter: "Szerintem teljesen jogos, hogy férfit kerestek, aki kisfiúkkal fajtalankodott.""

Jól látod, mert ugyebár a rendőri munka némiképpen különbözik a lelkipásztorétól és pedig abban, hogy nem feltételezik a jóhiszeműséget! Nyilvánvalóan a homoszexualitás a kiindulópont, mert egy férfi miért vinne magával egyébként egy kisfiút!
A gondolatmeneted végével is maximálisan egyetértek, szerencsések voltak a rendőrök, mert egy klasszikus sorozatgyilkossal álltak szemben, sokkal több áldozat is lehetett volna!

chrisred 2019.07.25. 10:03:33

@Efrajim Canuck: A cikkből nem derül ki, hogy homokosként került a börtönbe, vagy ott vált azzá. De az utóbbi elég valószínű, mert a felnőttkora túlnyomó részében nővel nem nagyon volt alkalma találkozni.

Cpt. Flint 2019.07.25. 11:31:51

@Namely: "NEM a homoszexualitása vezetett oda, hanem az egy komoly tényezőként játszott közre.
Miért? Mert nem tudták magukat elfogadni, ahogyan pl Dennis Nielsen, Andrew Cunanan sem."
Hmm. Nem lehet, hogy nem magukat nem tudták elfogadni, hanem azt, hogy legtöbben kirekesztően, gyűlölködően, utálkozva viszonyulnak a homoszexualitáshoz? (Nyilván ebből eredően persze lehet, hogy meghasonultak önmagukkal is.)
Szóval, ha a homoszexualitás LEGFELJEBB annyira lenne téma/probléma mindenkinek, mint mondjuk a tolószékesség, vagy ne adj Isten még annyira sem, azaz nem foglalkozna vele senki, akkor lehet, hogy a homoszexuálisoknak sem lenne több lelki gondjuk az átlagosnál...
Természetesen ez csak beszámítható állapotú nagykorúak közös megegyezésen alapuló kapcsolatokra vonatkozik.

Darth Revan 2019.07.25. 14:52:08

@wadcutter:

az ilyen nyomozas legnagyobb rakfeneje, amikor feltetelezel valamit ami kesobb hibasnak bizonyul.
Valoban feher ferfiak kozul kerulnek ki a sorozatgyilkosok tobbsege, de nem azt jelenti, hogy feher ferfi lehet csak a tettes.

Cycmen 2019.07.25. 15:28:03

@Darth Revan: "Valoban feher ferfiak kozul kerulnek ki a sorozatgyilkosok tobbsege, de nem azt jelenti, hogy feher ferfi lehet csak a tettes."

Ez mondjuk az USA-ra érvényes. :D Nálunk csak az lehet, Kínában meg csak az nem!:P
Az FBI által felállított alap profira hivatkozol. Egyébként ismereteim szerint, már az esetek közötti összefüggés felismerése is elég kemény dió volt a DNS előtti időkben.

wadcutter 2019.07.25. 15:31:17

@Cycmen: Szerintem nem szerencsések voltak, hanem az évek meg a tapasztalat - na meg lehet egy-két pofon- vitte őket nyomra, Bodogál úr pechjére. Nálunk régen mindig azt mondták, "Jó kapusnak szerencséje is van." Tehát nem a szerencsében kell bízni, hanem töretlenül tenni, és szerencséd is lesz.

wadcutter 2019.07.25. 15:43:51

@Darth Revan: Ha a statisztika azt mutatja, hogy a fehér férfiaknál sűrűbben előfordulnak a tömeggyilkosok -tehát százalékosan és nem darabra- akkor tényleg nem az afroamerikai nők között kell a legintenzívebb nyomozást folytatni, mert valahogy mégiscsak szűkíteni kell a lehetséges elkövetőket a teljes lakosságból, már csak költséghatékonyság szempontjából is. Ha nem vezet eredményre, akkor lehet nagyobb mintavételt is venni.

Cycmen 2019.07.25. 16:21:25

@wadcutter: Hát hogy a második áldozat eltemetésénél pont arra járt egy rendőr, az elég nagy szerencse volt, valamint az is, hogy az elkövető előadta azt az ostoba önlezáratós trükköt! Onnantól volt vége a palinak, ismertem nyomozókat, egy rossz szemrezdülésből levágták hogy ha valaki hazudik, tele vannak a börtönök olyanokkal, akik komolyan vették a rendőrvicceket! :D
Amúgy nem értem a posztert, mert tíz nap alatt kiszedni két gyilkosságot egy gyakorlott sittesből jó teljesítmény még úgy is, hogy akkor alap volt a verés. gyakorlott

wadcutter 2019.07.25. 16:45:50

@Cycmen: Nem csak arra járt, hanem oda is ment. Tett is valamit az eredményért. Régen is voltak jó nyomozók.

Cycmen 2019.07.25. 16:51:15

@wadcutter: Hát ezek tényleg jók voltak, az zicher! Biztosan ismered a martfűi rém ügyét, na ott viszont elkúrták amit csak lehetett!

wadcutter 2019.07.25. 20:37:00

@Cycmen: meg rosszak is, de ez így van most is

Hagrid 2019.07.25. 21:47:51

Már a kommunizmusban is egyenlőség jelet próbáltak tenni a homoszexuálisok és pedofilok közé, ez nem igazán változott...

blogen 2019.07.28. 12:42:25

@toto92: Mert alapveőten semmi bizonyíték nincs arra, hogy pedofil lett volna, csak az biztos, hogy homoszexualitása miatt gyilkolt. Kisfiúkat gyilkolt ugyanis. Az áldozatait igen valószínűen az alapján választotta ki, hogy nem fognak tudni jelentékeny ellenállást kifejteni. Volt eleget börtönben, lehetett fogalma arról, hogy felnőtt férfiak megerőszakolása tökös fickókat kíván, ez a kisstílű alja bűnöző pedig minden volt, csak nem az a cikkben róla megtudhatóak alapján.

Szóval biztosan csak azt tudjuk, hogy homoszexuális vágyai kielégítése érdekében ölt, a homoszexualitása volt a gyilkosságok kiváltó oka (ha kislányokat öl, akkor a heteroszexualitás lett volna az). De semmilyen formában nem bizonyítható, hogy lettek volna pedofil vágyai! Talán kiderülne az eredeti aktákból, de ebből a cikkből semmiképp!

David Bowman 2019.07.28. 14:39:41

@Cpt. Flint: A lőtéri kutya se törődne velük, ha nem undorítóskodnának az Andrássy úton.

David Bowman 2019.07.28. 14:41:19

@Cycmen: A fehérek már kisebbségben vannak az Egyesült Államokban.

Cycmen 2019.07.28. 18:43:36

@blogen: "Mert alapveőten semmi bizonyíték nincs arra, hogy pedofil lett volna, csak az biztos, hogy homoszexualitása miatt gyilkolt"

Ja semmi a világon, kivéve a két áldozat, meg a harmadik fiatal gyerek akivel kapcsolata volt és ezen ügy alapján bizonyították rá a gyilkosságokat!
Természetesen mi kérünk elnézést, hogy lepedofiloztuk az "úriembert" !

¿Qué tapas hay? 2019.07.28. 22:30:08

@David Bowman: 2010-es népszámlálás szerint a fehérek aránya 72,4%, ha a latínókat levonjuk, akkor 64,7%. Meglátjuk mi lesz 2020-ban.

Gery87 2019.11.18. 18:29:00

@Namely:

Egyetértek, de a "meleg" dolgot kicsit túltoltad....használjuk ez szót a bu...zikra, annak egy elfogadott "szebb" formája...illetve a "bu....zi" az a nem szimpatikus jelző, a hivalkodó, feltűnősködő, affektáló jellemekre jó, a meleg meg semleges...

Gery87 2019.11.18. 18:34:31

@Efrajim Canuck:

És nem lehet hogyha kriminalizálsz vmit és bűnnek állítod be, alantas dolognak... akkor az eleve bevonza a bűnt és a drogokat?
A 60-as években mi esélye volt egy homokosnak normális életre, párkapcsolatra, őszinteségre? Semmi....
Persze hogy titkos csoportok, földalatti klubok lettek az egyetlen találkozási és megélési pontjai a hajlamuknak....ami aztán rejtett, titkos mivolta miatt is vonzotta a drogokat és a kétes alakokat, ügyleteket...nem beszélve az elfojtásról, frusztrációról.....had ne soroljam...
Nem kell hozzá búzának lenni, elég ha vkit pl vertek gyerekkorában, könnyen maga is egy bunkó kötekedő fa...sz lesz....

Namely 2020.02.02. 15:20:44

@JTom:
elég régi, de most van időm.... :DDD
Szóval, amire reagálok:
"az utolsó mondatoddal mire utalsz? érdekesnek hangzik, kifejted?"
az ominózus mondat:
"Persze vannak olyanok, akik nem a társadalom oldalán vannak, és érdekükben áll a perverzek, gyilkosok, élősködők jó színben való megjelenítése."

Itt arra az összefüggére utaltam, ami a gyárosok, lobbik, és a társadalmi érzékenyítő csoportok között vannak, akik azért harcolnak, hogy a bűnöző minél kevesebbet kapjon, minél jobbak legyenek a börtönkörülmények, ha késik az ebéd, akkor kártérítést kapjanak, fizetik nekik a jogsegélyt, stb.

Küzdenek a "másság" (kötelező) elfogadásáért. Mert aki nem, annak nyugaton annyi. Tudom, mert gyakran járok Londonban üzleti ügyben és tapasztalom, hogy nem mernek erről beszélni. Amit Magyaroszágon Orbán művel propaganda címen, semmi ahhoz képest, amit Merkel állat tesz (pedig Orbán Viktor krónikása sem ma kezdte).

Ugyanezek küzdenek azért, hogy ellenőrizetelnül áramoljon a harmadik világ söpredéke nyugatra, és ott azt tegyen, amit csak akar.

Ugyanez a hálózat áll az örökös öngyűlölet-kampány, illetve az idegenimádat mögött is (bocsánatkérések mindenért, ami szerintük a történelmi bűnünk).

Hogy miért? Mert nekik ez üzlet. Az anomáliákkal pedig nem érintkeznek, mivel nem az ő lakókörnyezetüket teszik tönkre.

A jó bolondok pedig, akik hisznek az ügy szentségében ugyanúgy járnak, mint anno azok a parasztpárti, kisgazda, szocdem politikusok Rákosi hatalomrajutása után, akik a kötél alatt döbbentek rá, hogy ezt besz*pták.
A maiaknak egyelőre még nem jutott kötél, meg kell elégedniük a kifosztással, nemi erőszakkal, gyújtogatással, lopásokkal, fake koldusokkal, utcán sátrazókkal, betörésekkel, rettegéssel, terrorral. Most. De a sztori még nem ért véget.
süti beállítások módosítása