1906. A San Franciscó-i földrengéskor megrepedt utca
1910. Alexander Graham Bell, az első gyakorlatban is hasznosítható telefon szabadalmaztatója. Bell 1876. február 14-én reggel szabadalmaztatásra beadott kérelme állítólag alig 2 órával előzte meg Elisha Gray salemi fizikus (a GE munkatársa) ugyanilyen találmányának beadási időpontját. Kevesen tudják, de Bell nevéhez fűződik többek között a siketoktatási rendszer kidolgozása
1911. december 14. Roald Amundsen és csapata az első emberek, akik elérték a Déli-sarkot, és felhúzták a norvég zászlót
1912. január 17. Robert Falcon Scott expedíciója Amundsen után alig egy hónappal érte el a pólust, ahol a norvég zászlót találta. Scott és képen látható emberei a visszaút során halálra fagytak
1944. Adolf Wagner, Felső-Ausztria és Bajorország helytartójának temetése. A szertartáson maga Adolf Hitler is megjelent. A fotó eredetileg színesben készítette Hitler személyi fotósa, Hugo Jaeger
1945. Szovjet katonák egy zsákmányolt magyar gyártmányú (Rába 38M Botond) teherautóval
1949. Új tűzálló építőanyag tesztelése. New Haven, Egyesült Államok
1954. A Gorkij Autógyárban az első Volga GAZ-21 modelljét készítik
1959. A Dominikai Köztársaság katonái, német Stahlhelm-típusú sisakkal. A szinte tökéletes harci sisakot Dr. Friedrich Schwerd tervezte, és még a 21. század elején is használták néhány országban
1961. július. Fidel Castro és Jurij Gagarin a Szovjetunió havannai nagykövetségén
1966. Szocsi, Fekete-tenger, Szovjetunió
1971. Hajvágás a behívóparancs után. Szaratov, Szovjetunió
1971. Joe Frazier és a Muhammad Ali (a földön) az "Évszázad mérkőzésén" a Madison Square Gardenben, New Yorkban
1976. Hatalmas elefántcsorda részlete egy repülőgépről készült felvételen. Tsavo, Kenya
1990. Női ruházati osztály a moszkvai Központi Áruházban
1998. A lezuhant felvonókabin maradványai a olaszországi Cavaleseben, miután egy amerikai támadórepülőgép túl közel repült el a kábelhez és elszakította azt. 19 utas és a felvonókezelő halt meg a szörnyű balesetben, a kabin 81 métert zuhant. A repülő kétfős személyzete megúszta a börtönbüntetést
2002. Az 1970-es években Észak-Korea ezer darab Volvo 144-es típusú gépkocsit rendelt meg Svédországból, amit a gyár le is szállított, ám az autók árát azóta sem fizették ki, holott a cég a számlát minden évben megküldi a kommunista országnak. A 70-es, 80-as évek beállított propagandafotóin rendre láthatóak a Volvók