EXTRA tartalom 3. - A rettegett Kun páter

2017. szeptember 30. JTom

Filmhíradó-részlet a második világháborúból. Budapest az ostromlott város, a nyilas-hungarista hatalomátvétel után. Egy reverendás férfi pisztollyal az oldalán parancsokat osztogat. Ki volt ez az ember?

A valóság borzasztóbb, mint amit el tudnánk képzelni.

Exkluzív tartalom a hírlevélre feliratkozott olvasóknak a HOGYAN TÖRTÉNT? oldalán!

00.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr9112914565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2017.10.02. 07:39:56

Személy szerint a mai napig nem vagyok arról meggyőződve, hogy ez a pofa egyáltalán létezett-e.
Tudom, konteó, de akkor sem vagyok róla meggyőződve.

Skywatcher 2017.10.03. 12:20:02

Jelszóval védett tartalom egy blogon? Legközelebb fizetni is kell érte? Hova fajul ez a világ?

gigabursch 2017.10.04. 20:05:55

@Skywatcher:
~3 perc kuglival megtalálod a 98%-át...

GreenOctober 2017.10.04. 21:32:31

Szerintem amúgy jó marketing ez :) Addig úgy sem tudod meg mit kapsz amíg nem iratkozol fel, hajt a kíváncsiság. Én pl. nem bántam még meg, hogy feliratkoztam két héttel ezelőtt, aztán ha ez meg nem lesz annyira nagy durranás hát nem, nem lényeg, az még csak 2 vs 1 :D

Lesből Támadó Szárítókötél 2017.10.06. 15:28:07

@Skywatcher:

2017-ben már egy átlagos nethasználónál is alapnak kellene lennie, hogy van egy email fiókja kizárólag regisztrációkra, hírlevelekre, szóval nem érzem át a helyzet tragikumát.
süti beállítások módosítása