1965. Egy disszidálni vágyó sofőr TATRA daruskocsival törte át a csehszlovák-nszk határt.
1880. Budapest Ferdinánd-híd
1894. Magyar gőzmozdony Bécs-Floridsdorf-ban.
1898. Kandó villamos motorkocsi Svájcban.
1902. Orosz kísérleti függővasút, Gatcsina.
1911. Mozdony vagonokat tol a gőzkompra Gombosnál. A vasúti híd elkészültéig így továbbították a szerelvényeket. A sínek a Dunába vezettek mindkét oldalon.
1917. A világ leghosszabb vasútvonala, Pétervár-Vlagyivosztok.
1920. Lóvasútra váró utasok a Margit-szigeten.
1928. Német Opel-Sander RAK.3 rakéta-sínautó, Hannoverben 254 km/h maximális sebességgel száguldott.
1930. GANZ mozdony a Párizs-Orleans vonalon
¿Qué tapas hay? szerint:
Annyiban igaz a Ganz-eredet, hogy a gyártás fővállalkozója a Ganz Villamossági Rt. volt. A villamos berendezéseket is ők gyártották, de a járműszerkezet teljes egészében MÁVAG volt, a mozdonyokat is a MÁVAG építette össze. Kandó ezeknél a mozdonyoknál a villamos tervezésbe nem folyt bele, az ő része a rudazathajtások és a futómű tervezése volt.
1932. körül: DSA (Duna-Száva-Adria Vasúttársaság) GANZ gyártmányú benzin-sínbusza.
1941. "Jobbra hajts" mondja a felirat valahol Magyarországon. Az áttérés utáni ún. türelmi-, vagy átmeneti időszakban sávváltó pontokat építettek ki országszerte, ahol szoktatták a vezetőket az új helyzethez.
1950. Tatra és panelház elemek súlya alatt leszakadt híd, valószínűleg valahol Csehszlovákiában.
1952. Úttörővasút
1953. Józsefvárosi Pu.
1956. Brit Triumph repülőgéphordozó a Néván, Leningrádban.
1956. Csepel teherautóból készült "autóbusz" Sztálinvárosban.
1958 Vasútépítés Érdnél
1959. Szovjet Pobjeda Szever-2 repülőgépmotoros hómobil.
1975. Kónyai lóvasút. Még a nyolcvanas években is üzemelt!
1971. Hamburgba szánt Ikarus 190 prototípus
1984. Ikarus 190 még üzemben Hamburgban (NSzK)
1984. Kissé leharcolt Ikarus 280 Kubában
1996. Ikarus 260 sínbusz tesztje
1994. Ikarus 256 Girón XVII emeletes busz Kubában
valackyatömegből szerint:
A kubai Ikarusok nem azok (mármint Ikarusok), hanem Gironok, linencelt, meg durván átépített változatai a 200as családnak.