1928. Oldalkocsis motorverseny a bristoli pályán
1930. Háromkerekű pedálos jármű a londoni királyi parkban
1930. Szerelők dolgoznak egy Bentley versenyautón (Welwyn, Hertfordshire, Egyesült Királyság)
1939. Henry Ford és fia, Edsel ül egy korai Ford modellen, a háttérben a 25 milliomodik legyártott autójuk
1943. március. Amerikai kétéltű dzsip katonai tesztje Detroit közelében egy jeges tavon
1947. Amerikai katonai rendész, egy korábbi japán kamikaze pilóta, és az általa épített elektromos törpeautó Tokió utcáin
1949. március. Az olasz motorversenyző Raffaele Alberti és 75 cm³-es Moto Guzzija egy svájci sebességrekord-döntésen
1951. Átkelés a Kubán folyón GAZ-12 ZIM és GAZ-M20 Pobeda tesztjárművekkel
1954. Különleges attrakció a müncheni Oktoberfesten
1955. július 17. Disneyland parkolója a nyitás napján
1957. Eric Kemp, egy ausztrál repülőgéptervező teszteli különleges kinézetű, saját építésű járművét
1958. 'Sir Vival' egy különleges, kétrészes kialakítású "szuperbiztonságos" autó-prototípus amit Walter C. Jerome álmodott meg
1959. Angol gyártmányú, 200 cm³-es, Sachs motoros, háromkerekű, négyüléses autó bemutatója Londonban
1964. Egy csapat mérnök a Porsche új, Gran Turismo 904-ese mellett Ludwigshafenben
1967. Szovjet Moszkvics 408-asok a Helsinki rendőrségénél, Finnország
1974. Az olajválság idején az amerikai benzinkutakon korlátozott mennyiségű üzemanyaghoz juthattak a sofőrök. Nem tankolhattak például kannába, csak közvetlenül a járműbe. Éppen ezért egy férfi fűnyírójával áll a sorban benzinért egy üzemanyagtöltő állomáson a kaliforniai San Joséban
1977. Az első szállítmány Volkswagen bogár érkezik az NSZK-ba, Emden kikötőjébe Mexikóból. A német gyártás befejezése után még 1985-ig tartották piacon a kisautót az országban. A világ másik részén még 2003 júliusáig gyártották az ikonikus modellt, amiből több mint 21,5 millió darabot gyártottak
1985. 1953-as páncélozott ZISZ-115 limuzin ütközéses tesztje a Szovjetunióban a további gépkocsik fejlesztéséhez