Falra vele! - JÁTÉK

2018. november 20. JTom

Gondolkodtál már rajta hogy például a nálunk megjelent Színes Mindennapok című sorozat magyar képeiből milyen jó lenne falra tenni nagy méretben egyiket-másikat? Most nem csak ezekből, de az MTI Fotóarchívumának bármelyik fotójából választhatsz egyet ami tetszik és

megnyerheted nagy méreteben, keretezett vászonképként!

 

Magadat lepnéd meg vagy karácsonyi ajándéknak szánnád?

Mindkettő remek ötlet és ha nem neked kedvez a szerencse az MTI Fotóarchívumában bármelyik képet, bármikor megrendelheted keretezve, házhoz szállítással.

Felejtsd el a bútorboltok falra valóit: az unalmas New York-i vagy londoni kollázsokat. Ezek ízig-vérig magyar képek és most először vászonra nyomva, nagy méretben, színesben, fekete-fehérben vagy szépiában akaszthatod a faladra őket! Nem kell beérned a gyér választékkal sem, hiszen több százezer fotó közül választhatsz!

Kihagyhatatlan alkalom, páratlan karácsonyi ajándék. Igazi egyedi ajándékötlet!

Néhány fotót kiválasztottunk a számunkra kedvesek közül, remélve hogy nektek is tetszik. Válasszatok közülük melyik mutatna legjobban a saját vagy szeretteitek otthonában!

Egyik sem tetszik?
Itt biztosan lesz olyan is amelyik bejön: https://archivum.mtva.hu/photobank

Csak írd meg kommentbe a kép számát amelyiket szeretnéd a fentiek közül vagy válassz egyet a Fotóarchívumból és a linkjét másold be lentebb a hozzászólásodba! Ennyi az egész.

Így néz ki a vászonra nyomott kép (példa):

Szabályzat:
A Nyertest a ritkanlathatotortenelm.blog.hu oldalon azaz itt a bejegyzés alá kommentelők közül és a Facebookon a játék megosztása alatt a Ritkán Látható Történelem csoportban hozzászólók közül sorsoljuk ki (amennyiben egyértelműen azonosítható melyik képet szeretné).

A Játékos hozzájárul hogy amennyiben nyertesként sorsoljuk ki, teljes nevét és postacímét megosztja velünk a kép eljuttatása céljából.

A játék időtartama: 2018.november 20. 21.00 órától 2018. november 25. 10.00 óráig.
A játékban csak 18 év feletti magyar állampolgár vehet részt. 

Sorsolás időpontja: 2018. november 25. 11.00 óra, a Nyertes kihirdetése a vasárnap déli Napi érdekesben.
A nyereményt az MPL futárszolgálat szállítja ki a Nyertes részére. 
A nyereményjátékot a Ritkán Látható Történelem blog szervezi, a nyereménytárgyat a NAVA ajánlotta fel.
A részletes, teljes játékszabályt: ITT olvashatjátok el.

Sok szerencsét!

"Nekem már van egy képem a Fotóbankból: színes, 130 x 70-es méretben és észbontóan jól néz ki!" - Jtom

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr414382962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsuika Karácsonyi 2018.11.20. 22:22:43

Jó ideje rajongótok vagyok , gratulálok az oldalhoz, és ha egyszer szerencsém lenne , ennek a képnek nagyon örülnék :) archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-VGJOZnVmdVcxZWNhYXEvTzFyZWhUQT09

gigabursch 2018.11.21. 06:38:41

Nekem az 1. és a 7. Tetszik

Burgermeister 2018.11.21. 06:58:45

1. 7. 3 ami tetszik, ezeket ki is raknám

Mándity Mátyás 2018.11.21. 07:06:18

Sziasztok. A 3. vagy a 4. kép mutatna jól a falamon. :) Egyébként nagyon jó az oldal, csak így tovább !

tonyo71 2018.11.21. 08:15:05

HY! Én a 6. vagy a 7. képet választanám. :)

ZON 2018.11.21. 08:58:21

Ezt kérném :)
MTI-FOTO-782653

szeme közé, laposan! 2018.11.21. 09:51:09

A 6-oson kívül ér bármelyik is bármit? :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2018.11.21. 11:22:00

JTom, szigorúan játékon kívül csak, hiszen (régóta inaktív) szerzőként nekem finoman szólva is etikátlan lenne pályáznom, de ez a kép! Húha!
archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-UHZnMERLUTNuMUQvSVgvZFF3ZmkxWW51QzJoc2pJYjdPQzJpWG5YSDlkRT0%3D
Amúgy ez nagyon jó cucc, sógorom innen fog kapni egy képet karácsonyra, szinte egészen biztos.

Gretzky99 2018.11.21. 16:38:56

Sziasztok!

Én ezt szeretném apukámnak a falára: archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-ajlKMjBmbWRPWVdTbkFsM3dIZ01tQT09

Mivelhogy volt egy ilyenje anno :)

toncsi64 2018.11.21. 18:51:25

Megpróbálkozom én is egy nekem tetsző képpel :)

archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-RHhJTnFnd1IwRTNNbjR4UzJ3RWJPQT09

Köszönöm !!!

ZON 2018.11.21. 19:36:47

@ZON: archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-N21UMnh0M1FlSlljQ280alVIRElHUT09

Bocs, reggel nem jó hivatkozást adtam meg :(

bioLarzen 2018.11.23. 12:02:16

Az István a királlyal szólva: "oly nehéz a választás"... De végül ennél maradtam:

archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-bmt0NkVpVWVweUI5ZEIyWU5DblJtZz09
süti beállítások módosítása