Szolgálati közlemény

2016. április 03. JTom

Egy kedves olvasó írt nekem kb. egy-másfél hónapja. Saját készítésű fotóit osztaná meg velünk, amin régi budapesti fotóhelyszíneket fényképezett le újra, ugyanabból a szögből. Sajnos levele rejtélyes módon eltűnt a postafiókomból, kérem jelentkezzen újra, mindenképp szeretném közölni őket!

Köszönöm!

Ne felejtsétek: délben jön a Napi érdekes!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr958555696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ditpet 2016.04.03. 00:08:12

Nem én voltam, bár imádom az ilyen volt-lett képeket. Nem mentetted le külön mappába? Vagy tetted lomtárba véletlenül? Az Outlooknak van keresője, többi levelezőnek nem tudom. Én ott szoktam kulcsszavakat beírni.

Másik dolog, hova lehet neked írni mailt?

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2016.04.03. 10:08:27

@Ditpet: szia, sajnos már kimerültek a lehetőségeim :)
a mailcímet megtalálod a KAPCSOLATOK menüben:
ritkanlathatotortenelem@yahoo.com
süti beállítások módosítása