Napi érdekes (20 kép, 18+!) - 92

2014. november 17. JTom

1967. Amerikai szállítógép darabjai zuhannak le Vietnámban, miután landolási manőver közben véletlenül légvédelmi baráti tűzbe repült. A személyzet mindhárom tagja életét vesztette..jpg

1967. Amerikai szállítógép darabjai zuhannak le Vietnamban, miután landolási manőver közben véletlenül légvédelmi baráti tűzbe repült. A személyzet mindhárom tagja életét vesztette.

1890. körül. Postakocsirabló akasztása Texasban..jpg

1890-1900. körül. Postakocsirabló akasztása Texasban. Valószínűleg rekonstruált jelenet. Az ilyen jellegű igazságszolgáltatás az 1880-as évektől megszűnt.

1912. A New York-i keleti 67-ik utcai tűzoltóörs fogata utoljára vonul bevetésre. Másnaptól gépkocsi váltotta fel..jpg

1912. A New York-i keleti 67-ik utcai tűzoltóörs fogata utoljára vonul bevetésre. Másnaptól gépkocsi váltotta fel.

1925. Bennszülött indián telefonközpontos a montanai Many Glacier Hotel-ben..jpg

1925. Bennszülött indián telefonközpontos a montanai Many Glacier Hotel-ben.

1930. Berlini homoszexuális klub..jpg

1930. Berlini homoszexuális klub.

1934. Szegény gyerekenek osztanak tortát Hitler születésnapján..jpg

1934. Gyerekeknek osztanak tortát Hitler születésnapján.

1935. Sztálin és lánya Szvetlána.jpg

1935. Sztálin és lánya Szvetlána

1936. SS csapatok pihenőn a berlini olimpia idején..jpg

1936. SS csapatok pihenőn a berlini olimpia idején.

1938. Dora Ratjen német olimpikon letartóztatása..jpg

1938. Dora Ratjen német olimpikon letartóztatási fotója. 

"Hermann „Dora” Ratjen, aki a náci propaganda ötlete nyomán kezdett el atletizálni. Elindult az 1936-os berlini olimpián női magasugrásban Dora álnéven, és a negyedik helyen végzett.

Ratjen furcsa karrierjének csúcspontja az 1938-as bécsi Európa-bajnokság volt, amelyen világcsúccsal nyerte meg a magasugrást, éppen Csák Ibolya előtt. Győzelmének pillanatában még nem tudhatta, hogy ez volt az utolsó verseny, amelyen rajthoz állt.

Egészen amatőr hibát ejtve bukott le – elfelejtett borotválkozni. A kontinensbajnokságról hazafelé utazva egy németországi vasútállomáson két nő arra lett figyelmes, hogy Rajtenen megjelent az úgynevezett „5 o'clock shadow” (ötórai árnyék), vagyis elkezdett borostásodni. A kalauz rendőrt hívatott, Ratjent letartóztatták és a közeli őrszobára kísérték. Ott azt állította magáról, hogy nő, amit papírjai is alátámasztottak. Hívattak egy orvost, aki megállapította a nyilvánvalót, s ennek következtében sportolói pályafutása véget is ért.

Ratjen csak 1957-ben beszélt először „csínytevéséről". Kifejtette, hogy a náci vezetés kényszerítette rá, hogy maszkírozza magát Németország dicsősége kedvéért. „Három évig egy lány életét éltem. Javarészt elég unalmas volt”– mesélte. Ratjen később felszolgálóként dolgozott Hamburgban és Brémában, Csák Ibolya pedig Európa-bajnok lett." - a Nemzeti Sport nyomán

1942. július. Új-Zélandi katonák fegyverrel halásznak a szír-török határ közelében..jpg

1942. július. Új-Zélandi katonák fegyverrel halásznak a szír-török határ közelében.

1947. George and Barbara Bush with their first born child George W. Bush.jpg

1947. George és Barbara Bush elsőszülött fiúkkal, George W. Bush-al.

1960. Anna Frank édesapja Ott Frank, aki a családból egyedüliként maradt életben visszatért egykori házuk híres padlására..jpg

1960. Anna Frank édesapja Otto Frank - aki a családból egyedüliként maradt életben -, visszatért az elhíresült padlásra.

1966. augusztus 23. A 1966 Lunar Orbiter 1 első fotója a Földről, a Hold felszíne fölött..jpg

1966. augusztus 23. A 1966 Lunar Orbiter 1 első fotója a Földről, a Hold felszíne fölött.

1978. David Harries bristoli rendőrjárőr egy fiatal nőt ment ki a jeges kikötőből és mesterségesen lélegezteti. Később a nő felépült..jpg

1978. David Harries bristoli rendőrjárőr egy fiatal nőt ment ki a kikötő alig néhány fokos vizéből és mesterségesen lélegezteti. Később a nő felépült.

1980. A sztrájkvezető Lech Walesa ad autogramot a Lenin hajógyárban..jpg

1980. A lengyel sztrájkvezető, a későbbi Szolidaritás mozgalom vezéralakja, Lech Walesa ad autogramot a Lenin hajógyárban.

1984. Todor Zsivkov bolgár pártvezető Líbiában Moammer Kaddhafi vendégeként..jpg

1984. Todor Zsivkov bolgár pártvezető Líbiában Moammer Kaddhafi vendégeként.

1985. John Travolta a washingtoni Fehér Házban Diana hercegnővel táncol..jpg

1985. John Travolta a washingtoni Fehér Házban Diana hercegnővel táncol.

 

1970. Észak-Írország. Brit bombaszakértő tart a robbanóanyagot tartalmazó gépkocsi felé az üres utcán. A falon egy prófécia Készülf fel a találkozásra Isteneddel..jpg

 

1988. Észak-Írország. Brit bombaszakértő tart a robbanóanyagot tartalmazó gépkocsi felé az üres utcán. A falon egy prófécia: "Készülj fel a találkozásra Isteneddel".

 

2001. szeptember 13. A Pentagon épülete két nappal a támadás után..jpg

2001. szeptember 13. A Pentagon épülete két nappal a támadás után.

____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18+!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1993. Boszniában lemészárolt szerb civilek tömegsírba temetése..jpg

1993. Boszniában lemészárolt szerb civilek tömegsírba temetése.

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr426896239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crip Lee 2014.11.17. 07:39:51

Nagyon jó összeállítás. Ismét.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2014.11.17. 09:55:45

Dora Ratjen borosta nélkül is jó pasi. Valószínűleg az nem vette észre rajta, aki nem akarta.

Crusaider 2014.11.17. 10:24:37

Utolsó kép... Hihetetlen, hogy ez nem is olyan régen történt, tőlünk nem is olyan messze. Koszovót volt szerencsém megjárni, néhol nyomasztó, néhol érdekes, néhol kifejezetten balkáni élményeket szerezve.

Namely 2014.11.17. 11:16:37

John Travolta haláli.... itt gyakorolt a Ponyvaregényre..... :)

BlackFlanker 2014.11.17. 11:50:22

Nem akarok konteoskodni, de azert erdekes az a kep a Pentagonrol, egy kb 50 meter hosszu, es kb 40 meter szarnyfesztavu gep kicsit nagyobb lyukat kellett volna usson, ha meg elegett ahogy allitjat a foldon is kene egesnyom legyen.

Vajon mi lett a berlini klubbal 33 utan? Es akik odajartak, vajon megbocsajtotta nekik ezt a rendszer, azert hihetetlen hogy mar akkor is voltak ilyen klubbok.

Karcsi75 2014.11.17. 12:07:33

@BlackFlanker: Jó a felvetés: www.youtube.com/watch?v=BmP2Vy8K0i0

Az összeállítás ismét fantasztikusan jó lett!

teddybear01 2014.11.17. 12:11:45

@BlackFlanker: Pedig konteózol és elég silányul.

A Pentagont úgy tervezték és építették, hogy ellenálljon a kisebb repülőbombáknak is. Vasbetonból van a szerkezete, nem pedig téglából. A repülőgép szárnyai az ütközéskor a falnak csapódva egyszerűen hátracsuklottak. Amúgy szépen látszik, hogy jókora területen kiégett az épület, dacára a tűzbiztos ajtóknak, a beépített tűzoltó rendszernek és a megerősített falaknak.
Ez van.

Ami pedig a homokosokat illeti, 33 után Hitler parancsára másodrendű állampolgároknak nyilvánították őket és mentek a lágerbe.
Mikor még Röhm élt, épp a nácikat tartották homokosnak a németek, és nem ok nélkül. Az egész SA vezetőség Röhm-mel az élen buzi volt.

Tranquillius 2014.11.17. 13:09:05

3 nyáron keresztül dolgoztam a Many Glacier Hotel konyháján, sajnos a telefonközpontos lány akkor már nem volt ott. :) pangea.blog.hu/2013/12/11/a_kontinens_koronaja_glacier_national_park_mt

yenoee 2014.11.17. 13:49:42

Az észak-írországi kép szerintem nem lehet 1970 - a furgon miatt.

fairlane 2014.11.17. 13:57:45

@BlackFlanker: A repülőgép szárnyait a gép hosszirányú tengelyére merőleges irányú terhelésre méretezik. A tengely irányú terhelés sokkal kisebb, ebben az irányban nem kell a szárnynak olyan erősnek lennie. Így az történt, amit Teddybear01 írt, hogy a szárnyak a becsapódáskor egyszerűen hátracsuklottak. A szárnyak által okozott rombolás ennek megfelelően csekély volt. A többit meg Teddybear01 már leírta.
Nem kell mindenhol összeesküvést látni.

Banános Joe23 2014.11.17. 14:00:38

Az Otto Frankról készült, bár látszik, beállított, hihetetlen jó kép.

fairlane 2014.11.17. 14:00:48

Azért az nem gyenge, ahogyan az SS-katonák szépen, egyenes vonalban lerakták a sisakjaikat. Elképzelem ugyanezt a jelenetet magyar bakákkal...

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 14:05:09

@yenoee: szép észrevétel! köszönöm, javítottam.
a kép 1988-ban készült. sajnos már nem találtam az eredeti forrást, ami szerint 70-es lenne.

Banános Joe23 2014.11.17. 14:05:34

@yenoee: De, lehet.
Szinte biztosan állítom, az ott egy Ford Transit Mk 1 (brakehorsepower.com.au/wp-content/uploads/2013/04/ford-transit-van-3.jpg), amit 1965-től gyártottak.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 14:30:10

@yenoee: @Banános Joe23: kezdek elbizonytalanodni. nem találom az eredeti képforrásomat, ami szerint 70-es, de most ráleltem egyre, ami szerint 1988-as.
persze bármelyik lehet rossz.
a kép régies színstruktúrája szerint hajlanék a 70-re, de nekem is olyan a furgon, mintegy 80-as évek végi japán.
a linked nem megy Joe :(

szóval nem tudom.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 14:32:48

@Banános Joe23: közbe rákerestem a mark I transitra.
annak felfelé is nyílt a hátsó ajtaja? mert a mk I képeken két oldalra nyíló ajtaja van.
a posztban lévőnek meg mintha tolóajtó sinje is lenne (fekete)...

szita szita péntek 2014.11.17. 14:57:03

@teddybear01: @fairlane: "A tengely irányú terhelés sokkal kisebb" És a légellenállás? De mindegy is, ilyen esetben szerintem a sebesség és a tömeg többet számít mint a merevség. A szárny alatt ott lóg a két méretes és relatíve nehéz hajtómű, a szárnyban meg az üzemanyag, ami megint csak komoly tömeg.

De én nem konteózok - mert nem alkotok elméletet a köré, hogy ki és miért tett ilyen borzalmat. Viszont a hivatalos kommunikációt nem hiszem el, mert az nem áll meg. 4 gépet térítettek el, amiből kettőnek láttam a sorsát. Furcsának találom, hogy a képen látható eseményről semmilyen felvétel nem került nyilvánosságra (illetve sokkal később egy nagyon rossz minőségű 2 képkocka). (+én is kicsinylem a lyukat, re az ezen a szinten szubjektív,szal' nem rugózok rajta) Azt viszont egyenesen hihetetlennek tarom, hogy a 4. gép, amit a történet szerint a hős utasok szereztek vissza és zuhant le - no arról semmilyen képanyag nem érhető el sehol. Ha valaki talál ilyet szóljon! (+ még pár apróság, de nem irkálok le mindent - akit nem érdeket csak untatnám)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 15:29:15

@szita szita péntek: Jaj, jaj, jaj...

Nagyon unom már, hogy műszakilag és természettudományosan 0 emberek állnak neki konteózni vagy csak szimplán idióta elméleteket gyártani...

Egy B777 méretű gép légellenállása akkora, hogy 20-25 tonnányi tolőerő képes a gépet nagy magasságban 800 km/h tájára gyorsítani nagy magasságban, kis magasságban meg nagyobb tolóerő mellett igaz, hogy nagyobb a légellenállás, csak éppen felületen oszlik meg.

Mi van a felhajtóerő irányában? Nos... A biztonsági ráhagyás elég nagy, de volt olyan B747 gép, amit 5G tájára húztak meg, tehát a szárnyakon a gép súlyának 5-szörösének megfeleő erő volt."Picivel" nagyobb, mint a légellenállás. Az még nem tűnt fel, hogy a szárnyvégek a szárny rugalmassága és terhelés miatt méteres lengéseket csinálnak, de másik irányban nem nagyon lengedeznek..? Linkeljek videót...?

Az 5G-s eset.
en.wikipedia.org/wiki/China_Airlines_Flight_006

A Pentagon egy iszonyatosan durván erős épület, nem egy betonbunker, de egy átlag lakóépülethez képest az. A repülőgépek meg a közhidelemmel ellentétben nem tankok... Kettőt találhatsz, hogy miért csak a hajtóműből maradtak meg ledarált fémszilánkoknál lemezeknél nagyobb darabok. Azért, mert azok baromi durva anyagból készülnek és elég tömörek. Az éghető része a gépnek simán elég, ennyi marad belőle és annak nagy része is szétszórva az épületen belül, mert a roncsok ottmaradtak.

Azt meg nem értem furcsának, hogy miért kellene róla videófelvétel. A történelem hány nagy eseményéről nincs se fénykép se felvétel...?

Komomolyan mondom, hogy eszemfaszom megáll egyesek hülyeségén...

teddybear01 2014.11.17. 15:35:53

@szita szita péntek: Tudod a repülőgépek szárnyai nem bírják el a frontális ütközést. Láttam már olyat, hogy az erdőbe lezuhant gépről letörtek a szárnyak, és a fa kevésbé szilárd a vasbeton falnál. A repülőgépek törzse meg egy cső, ami hosszában sokkal többet bír.
"De mindegy is, ilyen esetben szerintem a sebesség és a tömeg többet számít mint a merevség."
Akkor minek a páncéltörő lövedékhez az acél vagy wolfram? egy kis puha ólom sokkal olcsóbb lenne.
Mellesleg a repülőgépekben alkalmazott anyagok elégnek.

"a 4. gép, amit a történet szerint a hős utasok szereztek vissza és zuhant le - no arról semmilyen képanyag nem érhető el sehol. "

Azért csak üsd be a keresőbe, és találsz eleget, csak éppen nincs semmi extra benne.

Különben itt többet is olvashatsz róla:
konteo.blogrepublik.eu/2011/03/30/kilenctizenegy/

teddybear01 2014.11.17. 15:38:35

@szita szita péntek: Szóval más is szóváteszi a konteódat.

szita szita péntek 2014.11.17. 17:00:32

@molnibalage: Becsméreltelek én téged? Nem? Nohát... Akkor te miért szólsz be nekem? Ja tudom... Le nem írom, nem férne meg ezen a kulturált blogon. Képzeld el!

Szöveget értelmezni, no az megy? Csak mert amit írtál, annak nincs köze ahhoz amit én írtam. Kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy a szárnynak nincs szemből semmi teherviselő képessége, mert az igazán finom tea meleg. Ez aztán úgy nagyjából el is helyez téged az számegyenesemen. (Kérsz videót gőzölgő teáról?)

"A történelem hány nagy eseményéről nincs se fénykép se felvétel...? " - ha tudsz ilyet mondani az ipari kamerák tömeges elterjedése utánról egy nagyvárosból amiben érintett egy hasonlóan védett helyszín és az esemény ennyire látványosan nagyszabású... hát meg fogom emelni a kalapom - de erre nem lesz szükség. Ilyen egyszerűen nincs.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 17:05:48

@fairlane: Aki Ludovikás volt, kb. ugyanígy rakta volna le, megnyugodhatsz.
A Magyar Kir. Honvédségben mániákusan figyeltek az alaki dolgokra..

szita szita péntek 2014.11.17. 17:12:03

@teddybear01: "Azért csak üsd be a keresőbe, és találsz eleget" - Beütöttem, nem találtam. Illetve olyat igen (azt is nagyon keveset), ahol kiégett fű volt látható kb 50*50 méteres területen, a közepén szántás szerű kráterrel, annyi ronccsal, ami egy mikrobusz platójára ráfér, semmi beazonosítható repülő darabbal.

Akkoriban én is - mint mindenki más rátapadtam a médiára és minden hírmorzsát igyekeztem fellelni. A 4. gép kifejezetten érdekelt, ám arról akkor sehol semmi nem jelent meg, csak a hősies történet. Mindeközben a média tele volt a WTC-be csapódott gépekkel és képeivel. A Pentagonról alig valami volt képanyagban, a 4. gépről meg semmi. Nem értem miért. Nyilván nem volt olyan sokkoló, mint a többi, de akkor is az események egy része volt, amihez még a civilek hősiessége is kapcsolható volt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 17:17:26

@teddybear01: @szita szita péntek: Hát ez az. Az USA egyik legfontosabb épülete. Nyilván számtalan térfigyelő kamerának kellett lenni a környéken, aminek rögzíteni kellett az állítólagos, alacsonyan szálló Boeinget. Mégis, az azóta eltelt 13 évben egy ilyen felvételt sem mutattak. Talán azért mert nem létezik felvétel ilyen utasszállítóról?
A másik gondom. A Pentagon egy hatalmas alapterületű, de alacsony épület. Fentről nézve olyan mint egy óriási nagy keksz.
Miért tartotta fontosnak az egyébként repülési gyakorlat terén képzetlen terrorista, hogy alacsonyan közelítse meg kilómétereken keresztül, és végül 10m(!) magasan csapódjon az épületbe? Mi értelme ennek? Miért nem sréhen felülről csapódott az épületbe, mondjuk 30 fokos szögben? Sok- sok nehezen megválaszolható kérdés..

szita szita péntek 2014.11.17. 17:36:48

@teddybear01: "Akkor minek a páncéltörő lövedékhez az acél vagy wolfram? egy kis puha ólom sokkal olcsóbb lenne." - A tömeg és sebesség akkor is csinál érdekes dolgokat. Itt nem arról van szó, hogy a lövedék képes-e lyukat ütni a célon, hanem hogy a becsapódó lendületnek képes-e ellenállni a fal?

A gép tömege kb. 150 tonna. Nem tudom mennyi lehet ebből egy-egy szárny, én kb 20 tonnát tippelnék. A gép mondjuk nem ment a max sebességével, "csak" 600 km/h-al. Egy kamaz (ebből is sok féle van) úgy 10 tonna. Pakoljunk rá 5 tonna követ és legyen 15. Tehát csak egy-egy szárny akkorát ütött mintha 8 db kövekkel megrakott Kamaz rohant volna egyszerre a falnak 100 km/h-al. Egy szárny kb. 20 méter széles - kb ilyen széles lenne a kocsisorunk is, ha egymás mellett állnak. No ehhez képest tűnik nekem csekélynek szárnyak által okozott kár.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 17:48:33

@A megvalósult amerikai ólom..: Rögzítette egy térfigyelő kamera csak tudod az ma sem full HD és 30 FPS...

www.youtube.com/watch?v=AzFqXbfv_yg

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 17:58:30

@teddybear01: @szita szita péntek: Ezt látta a pilóta pár száz méteres magasságból:

www.akkamsrazor.com/wp-content/uploads/2006/05/Pentago_GE.jpg

Mi az ördögért akart a homlokzatba csapódni??

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 18:06:12

@molnibalage: Ez akármi lehet. Semmi nem utal arra hogy ez egy utaszállító lenne.
Olyan felvételt hiányolok,ami pl nem az épület közvetlen közelében, hanem mondjuk a közeli utak felüljáróin van. Ha mondjuk Bp. külvárosában km- eken keresztül haladna egy gép pár tíz méteres magasságban szted nem kapná le egyetlen térfigyelő kamera sem?

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 18:14:30

@szita szita péntek: @teddybear01: Helyesbítek: ezt látta volna az álltólagos terrorista, ha valóban egy utasszállítóval akart volna becsapódni a Pentagonba:

www.akkamsrazor.com/wp-content/uploads/2006/05/Pentago_GE.jpg

Miért akart volna az épület homlokzatába csapódni. ( "Véletlenül" épp ott, ahol felújítás alatt állt az épület..)

tomfree 2014.11.17. 18:32:33

Azért kíváncsi lennék a német buziklub közönségének a sorsára, de nem különben a képen látható SS katonákéra is.

Facelessbook · www.dont.think.so 2014.11.17. 18:47:33

@A megvalósult amerikai ólom..:

Ha jartal mar Washingtonban, vagy megnezed a terkepet, akkor hamar kiderul hogy a Pentagontol a Ronald Reagan Washington National Airport mintegy 2km-re van legvonalban. A repulogep magassaga igy nem okozhatott kulonosebb feltunest (a Lincoln emlekmunel peldaul 2-3 percenkent latod az erkezo, vagy indulo gepeket).
A masik kerdeses dolog pedig a siklopalya. A gep leszallaskor egy kijelolt siklopalyan kozeledik a fold fele, ami a vegso megkozelitesnel normal esetben 3 fok. Ha ennel meredekebben jossz (tehat az altalad emlitett 30 fokkal), a gep iranyitasa, viselkedese sokkal kiszamithatatlanabb, es szinten nagyobb feltunest is kelt. Normal siklasnal ugyanis lenyegeben a gazkarok teljesen vissza vannak huzva, a fekszarnyak pedig teljesen ki vannak teritve, igy kis gazadassal, vagy az orr nagyobb lenyomasaval az eloirt sebesseg es siklopalya egyszeruen tarthato. Egy 30 fokon lefele zuhano gepet rettento nehez kontroll alatt tartani. Mivel a vegso cel (szinten csak sejtem) az epuletbe csapodas volt, ezt valamilyen modon kivitelezni kellett. Ezt gondoltak annak. Velemenyem szerint tehat a "vegrehajtassal" nem volt gond. A masik oldalrol kozelitve viszont nem tudom, hogy a legiiranyitok mit gondoltak? Ha volt radiokapcsolat, akkor jelezniuk kellett volna, hogy tul alacsonyan van a gep. Ha meg nem volt, akkor annak kellett volna feltunnie, hogy itt jon egy gep, de nem erjuk el, nem kapott leszallasi engedelyt, stb... Van egy olyan megerzesem, hogy erre nem fogunk valaszt kapni.

Andika69 2014.11.17. 19:03:14

@BlackFlanker: Az első "átnevelő táborokat" mint amilyen Dachau is volt amint létrehozták elkezdték deportálni a melegeket is. De vitték a fogyatékosokat, gyógyíthatatlan betegeket is, ez volt aztán igazán gyalázatos. A szomorú az volt, hogy hiába volt hatalmas az ipari fejlődés a Weimari köztársaságban, ezt mind tönkretették a fasiszták.

Banános Joe23 2014.11.17. 19:51:30

@JTom: A kép megy, csak bénán linkelek. A végére beteszi még a zárójelet is. Anélkül jó, bár annak is oldalra nyíló két ajtaja van.
Ennek viszont felfelé: c1.staticflickr.com/9/8281/7875162082_567d27e154_b.jpg
A furcsa oldallemez könnyen tűnhet tolóajtó sínnek. De persze lehet, hogy tévedek és tényleg valami Toyota a 80-as évekből.

ZON 2014.11.17. 19:56:40

@A megvalósult amerikai ólom..: Biztosítási csalás? A repülő kötelező felelősségbiztosítása terhére akarták újravakolni a homlokzatot? :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.17. 20:21:08

@Tshu-hash: Ok, értem. A gépnek, útvonalából következően 4 vagy 5 térfigyelő kamera előtt kellett elmennie alacsony magasságon. (Van közte egy szálloda tetőtéri kamera felvétele, egy távolabbi benzinkút felvétele, és a legfontosabb a 77-es út kamera figyelő rendszerének a felvételei.) Az összeset lefoglalták rövid időn belül a hatóságok, és 13 év óta nem hozták nyilvánosságra. Vajon miért?

Rollende Landstrasse 2014.11.17. 20:29:04

"4. gépről meg semmi. Nem értem miért."

Szerinted mennyire sűrűn helyezkednek el a szántóföldeken a lezuhanó repülőgépre váró újságírók? Az már más lapra tartozik, hogy ha rögzítette volna egy kamera, akkor meg épp az lenne a konteó fő kérdése, hogy mit keresett ott, pont ott a semmi szélén, talán számított valamire?

bandika57 2014.11.17. 20:44:29

@Andika69: A nácik (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei NSDAP) tették tönkre. Fasiszták az olaszok voltak. (Partito Nazionale Fascista, PNF)

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 20:49:52

@molnibalage: ma már három hozzászólásodat moderáltam ki, amelyekben hülyéknek és balfasznak tituláltál másokat.
teljesen mindegy, hogy igazad van vagy sem, nem engedhető meg az ilyen hangnem.
megint ki foglak tiltani, pedig isten látja lelkem, nem szeretném.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 20:50:56

@bandika57: igen is, meg nem is.
a fasizmus a radikális, tekintélyuralmi nacionalizmusnak a 20. század első felében Európa egy sor országában megjelent formája. nevét az olasz változatáról, a legkorábban kialakult olasz fasizmusról kapta.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 20:51:06

Komolyan mondom, hogy súlyos am zajlik. 10 éve alig volt konteós. Ma gyakorlatialg bárhova megyek nem kell 1 hét sem én tökmindegy mi kapcsán, de özönlenek. Sajnos ilyen döbbenek rá, hogy milyen eszméletlen mennyiségű tudatlan nagyhangú gyökérrel van tele a világ. Csoda, hogy működik egyáltalán ennyi hülyével...

szamok embere 2014.11.17. 20:56:09

@tomfree: A német klub közönsége csúcsával lefelé fordított rózsaszín háromszöget kapott a KZ-ben. Volt, aki túlélte.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 20:56:45

@JTom: Bocs, de semmilyen szinten nem tudom toleárlni azt, aki 0 tudással és A JÓZAN ÉSZ TELJES hiányával kommentel és még büszke is arra, hogy mikor elmagyarázom neki, hogy a szárny mit és hogy bír még nekiáll visszapofázni. Azért az én türelmemnek is megvan a határa...

A térfigyelő kamerán rész mutatja az, hogy ezek még azt sem fogják fel, hogy az is oltári mázli, hogy a Pentagon térfigyelő kamerája felvett bármit. Nem arra vannak azok ott, hogy több száz km/h órával repülő dolgokat figyeljenek és az eget. A Pentagonnál is csak azért látszik, mert nyílt a terület. Ezek az ostobák arra sem képesek, hogy csak a fővárosban kimenek a körúra és megnézzék, hogy 0-1 emeletről mit lát egy vízszintesen vagy LEFELÉ figyelő térfigyelő kamera.

Most erre mit mondjak? Simogassam meg a buksiját, hogy "ügyes vagy kisfiam"...?

És akkor csodálkoznak, hogy a mérnökök és természettudsók miért vesztik el a türlemüket egyre inkább. Azért, mert a semmihez sem értő nagyhangú idióták elárasztják a világot és abba pofáznak bele, amiről gőzük nincs. Elég csak körbe nézni, hódit a homeopátia és egyéb áltudományos és tudománytalan baromságok. Ezek után, csoda hogy annyi félkegyelmű kónteós bohóc járkál...? Csak tudnám, hogy ezek mi a faszból élnek...? Én egy üveg tejes sem bíznék rájuk...

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 21:03:46

@molnibalage: értem én, de akkor sem lehet ebből anyázás, ezt meg te fogd fel.
vagy simogassam meg a buksidat, hogy ügyes vagy kisfiam, jól megmondtad neki.
hagyd a pi.ába. nem olyan nehéz.
tízen éve még én is ilyen voltam.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 21:11:31

@JTom: Sajnos nem én vagyok a bloggazda. Nálam az első figyelmeztetés után miden konteós repülne.

STamas 2014.11.17. 21:19:13

Nehezen hiszik el akikenek felhívják rá a figyelmét - hogy a Pentagon elleni támadásnál a gépnek egyáltalán semmi nyoma. Se a közismert térfigyelő kamerás képen ami a becsapódás pillanatát rögzítette, se semelyik utólagos felvételen vagy fotón sem látszik az állítólagos gép egyetlen darabja sem.
Semmi, se a géptörzs, szárnyak darabjai se hajtómű, se emberi testek. Semmi.
Gyakorlatilag egy rakétát lőttek a Pentagonra, amit ugye a terroristák nem tehettek.

teddybear01 2014.11.17. 21:20:15

@JTom: Tudod te menekülsz a problémák elől. Ezért szoktad lezárni a kommentelési lehetőséget, ha éppen kissé csinnre megy a dolog. A te dolgod, a te blogod, viszont ettől még az a probléma megmarad, amin összekapnak a hozzászólók.

Ami meg a 9/11-es konteózókat illeti, a többségük tulajdonképp tök hülye a repüléshez. Merem állítani, mert én azon kevesek közé tartozom Magyarországon, aki repülős képzést kapott. Én ugyanis a Kossuthban érettségiztem, Csepelen. Nem vagyunk sokan.

Az ilyen konteósokat két részre lehet osztani, az első csoport tudatlan és elhisz minden hülyeséget, amit az interneten összehordanak.
A másik fele meg azok, akik annyira gyűlölik az USA-t, hogy minden aljasságot képesek elhinni és azonnal továbbterjeszteni.
Mindkét csoport habozás nélkül elhisz minden kitalációt, mert el akarja hinni.

teddybear01 2014.11.17. 21:25:41

@STamas: Van felvétel a becsapódásról, csak éppen pocsék minőségű. Nem készültek rá, forgatócsoportot sem hívtak oda.

Ami pedig a repülőgép roncsait illeti, a nagyobbik része egyszerűen elégett. Sem az alumínium, sem pedig a kompozit anyag nem tűzálló, márpedig ezek a gépek főleg abból állnak. Még a hajtóművük nagyobbik, külső része is ebből van, ezért ugattak a "szakértők" arról, hogy egy régebbi, kisebb gép csapódott be a Pentagonba, pedig csak leégett a hajtómű külső szekciója a belső turbinaegységről.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 21:29:14

@STamas: Nincs olyan rakéta ami ilyen pusztítást végez ehhez alsó hangon egy 2000 fontos bomba kéne... Egy újabb haditechnikai analfabéta...

Vagy akkor kérlek vázold fel, hogy milyen fegyvert és honnan indították. Kíváncsian várom a magyarázatot..

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.11.17. 21:48:40

@teddybear01: ha lezárom a kommentlehetőséget az általában azért van, mert elszabadulnak az indulatok, én pedig 2-3 óráig várhatóan nem leszek gépközelben.
most mondd meg mennyivel lenne jobb, ha a kommentelők felét kiszórnám?
a kemény mag úgyis bereggel egy másik néven, mint a múlt héten az egyik félkegyelmű, aki a nov 7-i szovjet posztomban látta az ország végső elsüllyedését a putyinizmusban és 4 nickkel cseszegetett órákon át.
én alapjában véve békés ember vagyok és kerülöm a felesleges konfliktusokat.
14 évig voltam a NBH-nál, majd az NBSZ-nél, volt konfliktusokban részem és egykor nagyon élveztem, ma már kevésbé.
azért ne hidd, hogy nem törtem el a kezét és léptem a fejére egy objektumőrnek, aki hónapokon át zaklatta a feleségem (20 évvel fiatalabb nálam) SMS-ekkel és telefonokkal...
szóval ez kb. olyan, mint a kamionsofőr aki pár millió kilométer után nem igazán vágyik már a volán mögé.

csentecsa 2014.11.17. 22:04:45

@teddybear01: Egy repülőgépnyi alumínium elésése során nem kellett volna nagy mennyiségű alumínium-oxidnak keletkezni?

teddybear01 2014.11.17. 22:11:50

@JTom: Nekem nagyobb a tűréshatárom a tiednél. Ami pedig a fizikai erőszakot illeti, engem többnyire nem szoktak megtámadni, és én sem szoktam nekimenni másnak. Valahogy el tudom intézni a dolgokat máshogy többnyire. És nekem nem öröm laposra verni másokat sem, de elfutni sem szoktam. Elég pocsék futó vagyok ugyanis, így párszor rákényszerültem arra, hogy a verekedősökkel elbánjak.

Rollende Landstrasse 2014.11.17. 22:12:51

@csentecsa: Ami ugyebár a fényképeken remekül azonosítható... Olyan jó lenne, ha a konteósok egymással vitatkoznának, nem a tényekkel!

(na befejezem, mert törzsvendég ide, társzerző oda, még a végén engem is kitakarít a bloggazda. Joggal.)

teddybear01 2014.11.17. 22:13:50

@csentecsa: Láttál már tűzben elégett alumíniumot? Nem az a fehér por, amit a kémiaórán láthattál, hanem belekeveredik a többi hulladékba.

Alick 2014.11.17. 22:40:21

@molnibalage: "Azt meg nem értem furcsának, hogy miért kellene róla videófelvétel."

Készülhetett róla... de a felvételeket állítólag lefoglalták és azóta sem hozták nyilvánosságra.

www.abovetopsecret.com/forum/thread225549/pg1

Alick 2014.11.17. 22:45:20

@teddybear01: "Ami meg a 9/11-es konteózókat illeti, a többségük tulajdonképp tök hülye a repüléshez."

De azért vannak, akik nagyon is értenek hozzá:

pilotsfor911truth.org/core.html

www.youtube.com/watch?v=lOFuqOz5aV8

Alick 2014.11.17. 22:52:31

@A megvalósult amerikai ólom..: "Miért nem sréhen felülről csapódott az épületbe, mondjuk 30 fokos szögben?"

Kipróbáltad ezt az elméletet legalábbis szimulátorban?

A gyakorlatban még érdekesebb volt a manőver, mert egy csaknem 270 fokos fordulóból kijövet találták el hajszálpontosan az irányt és a magasságot. Ez egy oktató-kapitánytól is szép teljesítmény lenne, nemhogy egy repülni alig tudó terroristáról...

Még...

pilotsfor911truth.org/store#simulations

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 22:57:44

@Alick: Semmit nem cáfol meg az oldal... A repülési határok túllépése meg amúgy sem tépi szét a gépet darabokra és pont ott lépi túl a limitet, ahol meg már mindegy...

A gép max. sebességének túllépsekor meg mintha az általm linkelt eset kimardt volna. Nemcsakhogy a gép max. engedélyezett sebességét messze túllépte a 747-es, de még többszörös túlterhelésű fordulóban volt. A gép iszonyatosan komoly károkkal, de képes volt repülni és leszállni. Ehhez képest ami a Pentagonnál van az kb. a lófing kategória.

Alick 2014.11.17. 22:58:34

@Tshu-hash: "A repulogep magassaga igy nem okozhatott kulonosebb feltunest"

Mondjuk a NORAD-nak - amely képes nyomonkövetni egy orbitális pályán maradt szerszámosdobozt is - "nem okozott különösebb feltűnést" a kikapcsolt transzponderrel repülő, a repülési tervtől jelentősen eltérő gépek, amelyek "véletlenül" éppen a keleti part nagyvárosai felé fordultak...

Ennél kisebb balhé miatt is fokoztak le már parancsnokot, tábornokot közlegénnyé, illetve dugtak rács mögé hosszú évekre... nem tudok arról, hogy a NORAD szolgálatos és parancsnoki állományból bárkit is kőkeményen elővettek volna az események után... javítsatok ki, ha mégis.

Rodolfo63 2014.11.17. 23:03:40

@molnibalage: a WTC-nél a harmadik torony pedig több órával a másik kettő után magától összedőlt a korábbi rengések hatására, teljesen véletlenül pont úgy, mint az irányított detonációk esetében... a 911 konteok nem csak azért kaptak szárnyra, mert olyan hihetetlen volt a lelki hatása a dolognak

de hogy ON is legyek, nagyon jó képek ismét!

Dr_utcai_arcos 2014.11.17. 23:11:54

Pedig milyen helyes kisgyerek volt :DDD.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 23:12:57

@Alick: Édes istenem, azt ugye vágod, hogy a légiforgalmat és az űrszemetet figyelő radar kurvára nem ugyanaz...?

Most ilyenkor tényleg mit mondjon az ember..? Olyan ez, mintha relativitás elméletről akarnál érdemi vitát folytatnú úgy, hogy összeadni sem tudsz...

csentecsa 2014.11.17. 23:14:57

@teddybear01: @Rollende Landstrasse: Gondolom egy 60 tonnás gépből kb. 50 tonna alumínium. Ennek elégése során 90-100 tonna alumínum oxid keletkezne..
Hol lehet a képeken ilyen mennyiségű alumínium-oxidot látni?

Alick 2014.11.17. 23:15:51

@molnibalage: "A gép max. sebességének túllépsekor meg mintha az általm linkelt eset kimaradt volna"

A video végén a diagramban benne van. Amire az anyag felhívja a figyelmet, az a terhelhetőség túllépés és irányíthatóság egymást kölcsönösen kizáró esete... a Pentagon ilyen pontos eltalálásához viszont szükség volt az irányíthatóságra.

Alick 2014.11.17. 23:17:56

@molnibalage: technikailag persze hogy nem ugyanaz, de az operatív felkészültség potenciálját - illetve éppen ennek csődjét - jól jellemzi.

uki 2014.11.17. 23:31:09

aki nem hisz abban hogy az alumínium nyomtalanul elég az legközelebb ha tüzet rak dobjon bele pár üres sörösdobozt aztán ha elaludt a tűz keresse meg benne a sörösdoboz maradékát. Es ennek a tűznek a hője sehol sincs a kerozin égési hitéhez képest.

A 4-ki géphez meg annyit hogy hány videót láttunk eddig a zuhanó Malasian Airlines mh17-fől? Pedig az nagyon közel a lakott területekhez zuhant le, 13 evvel a 911 után, abban a korban amikor mar minden telefonban van kamera.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.17. 23:41:20

@csentecsa: Jaj, jaj, jaj...

Melyik részét nem érted annak, hogy egy sima mezőre lezuhanó gépből is kb. a lenti képen levő törmelékkupac maradt...? A Pentagon picit keményebb, mint az anyaföld. Ez van bent az épületen belül szétszóródva és az éghető részek meg nagyrészt elégnek. A hajtómű marad meg leginkább egyben és a futószárak.

Most tényleg ennyire buta vagy vagy szándékosan adod a hülyét...?

lmgtfy.com/?q=airliner+crash+site

@Alick: Ezek szerint nem sikerült értelmezni a diagramot. Az a diagram a gép strukturális korlátait mutatja meg, amire tervezik és egedélyezik... Az sem volt baj, ha a gépet picivel a Pentagon előtt tették le, a gép utána belecsúszott. A szimulátorozásban nem mutatták be a többi esetet. Most akkor csak a te kedvedért kezdjek FS-ezni, hogy megmutassam, hogy lehetséges paramétereken belül is? Az megvan, hogy az előre definiált határokon kívül is üzemelhet a gép...? Tudod, így élte túl az a bizonyos 747-es is... Majdnem hangsebességgel jött le 5G és kivették a zuhanásból...

A NORAD-os rész is baromság. Mi a túró köze van az űrszemét követéshez, a civil repülésirányításnak és a készültségi gép riasztási idejéhez? Semmilyen gépenek esélye nem volt fizikailag reagálni és még, ha odaért senki nem adta ki volna a tűzparancsot, mert egészen addig erre nem voltak felkészülve sem...

Gőzöd nincs miről vakerálsz...

csentecsa 2014.11.17. 23:49:15

@molnibalage: Hol van az égéstermék? Az alumínium égésekor alumínium-oxid keletkezik kb. kétszeres tömegben.
Egy sima mezőn egyébként nagy területen szóródnak az alkatrészek..

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.18. 00:07:14

@csentecsa: Ki a fasz mondta, hogy elég az alumínium...?

Még az '50-es években volt assze magnézium ötvözős alu és dúralu is, ami jól égett, ilyen volt pl. a B-36-os. Na, abból tűz után nem sok maradt.

www.air-and-space.com/b-36%20wrecks.htm

Az újabb gépek tudtommal nem ilyenből készülnek, de a kompozit egyre elterjedtebb, az meg baromi jól ég... Linkeltem azt is, hogy a psztába eset gépekből mi marad, de te továbbra is értetlenkedsz...

Alick 2014.11.18. 00:14:30

@molnibalage: bődületes baromságokat írsz, de mindegy... szerintem vitasd meg a pilotsfor911truth.org repülőmérnökeivel, hátha bebizonyítod nekik a magasfokú hozzáértésedet. :)

A kedvenc részem:

"Semmilyen gépenek esélye nem volt fizikailag reagálni és még, ha odaért senki nem adta ki volna a tűzparancsot, mert egészen addig erre nem voltak felkészülve sem."

Már 2001 előtt zsékategóriás szinten is lerágott csont volt a filmiparban a "gonosz terroristák eltérítik a repcsit" téma... ha ehhez képest a NORAD "nem volt felkészülve", akkor a jenki adófizető jogosan verheti az asztalt, hogy a "akkor mi a túróra költi a légierő az általam befizetett adót?"

Teljesen nevetséges... ha a gépeltérítők a NORAD szintjének megfelelő pancserok lettek volna, 2 perc alatt lezuhatak volna a gépekkel...

csentecsa 2014.11.18. 00:19:54

@molnibalage: Teddybear írta hogy a gép nagy része elégett:"Ami pedig a repülőgép roncsait illeti, a nagyobbik része egyszerűen elégett." Erre reagáltam..

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2014.11.18. 00:33:25

@Alick: Nem, nem volt aki kiadhatta volna a tűzparancsot, 9/11 után iktatak be nagyon komoly változatásokat. A felszállás után a gépek egyébként olyan hamar a célokra zuhantak, hogy a készültségi gépeknek esélye sem volt odaérni.

Egyébként szeretném látni a szkmai referenciádat katonai repülés terén. Nekem van, ha érdekel...

bioLarzen 2014.11.18. 00:49:39

@fairlane: ... vagy még inkább olaszokkal ;)

Lerche 2014.11.18. 10:31:52

Èdes jó Istenkém!! Mindazoknak, akik szentül meg vannak gyözödve arról, hogy a Pentagonba egy szép nagy repülö futott bele, két gondolat.
1. Tessék megkeresni a legkorábbi/legelsö felvételeket, amelyek közvetlenül a becsapódás után készültek. Az épület ALSÒ szintjein látható a sérülés és kör alakú. Nekem ne tessék bemesélni, hogy egy X tonnás gépböl semmi, de semmi nem marad, ha elöröl nekimegy egy épületnek! (Vannak olyan képek, ahol még ég az épület,a tüzoltó is látszik. de más nagyon nem.) Leszakadt futómü, a hajtómü egy darabja, a függöleges vezérsíkból valami - bármi!! Poggyászok, ülések, testek, csontok stb. Noch dazu tessék megnézni a füvet az épület elött... Szép. Sima. Feltúratlan.
2. Azt mondták az okosok, hogy a gép elöröl találta el az épületet. Na de kérem szépen, senki de senki nem vett észre egy uatsszállítót, amely legalább 200 méteren kereszül száguldott a földfelszínnel párhuzamosan kb. 5 méter magasságban (de lehet, hogy kevesebb volt) ahhoz, hogy ÙGY eltalálja a Pentagont, ahogy azt az okosok állítják?
Ès nem akarásból vannak csak rövid ö-k és ü-k a szövegben. Ilyen a billentyüzetem. Ès ne tessék tanácsolni, hogy vegyek egy magyart. Nem fogok kapni...
Mindenkinek szép napot.

fairlane 2014.11.18. 13:19:27

@A megvalósult amerikai ólom..: Tiszta ideg voltam eddig, de most, hogy mondod, már megnyugodtam.

fairlane 2014.11.18. 13:20:11

@Lerche: Hát akkor mi történt szerinted? És miért?

Lerche 2014.11.18. 13:51:44

@fairlane: Kedves fairlane! Nem gondolom, hogy nekem kellene megmondani a tutit, de azok alapján, amit olvastam, inkább azt a véleményt osztom, hogy a Pentagont egy rakéta találta el. Helyesbítek: nem igazán hiszem, hogy ami eltalálta az épületet, az egy utasszállító volt. Hogy mi történt akkor azzal a géppel? Elképzelhetönek tartom, hogy a gépet az USA légvédelelme egyszerüen leszedte valahol - mert ha jól tudom, akkor a Pentagonba belerepülés idöpntjában már elrendelt repülési tilalom volt az ország légtere felett. Lehet, hogy nem tudtak kapcsolatot teremteni a géppel és a biztonsági kockázatok miatt inkább kiiktatták. Ezt nem is szeretném továbbgondolni. Inkább azt tartom erösebb vonalnak, hogy a Pentagont NEM utasszállító találta el.

csentecsa 2014.11.18. 14:07:18

@Lerche: Erre mondják egyesek, hogy a gép nagy része elégett. 50 tonna alumínium égésekor kb. kétszeres tömegű alumínium-oxidnak kellett volna keletkezni.
Ezenkívül a könnyűfémek éles, világos szúrófénnyel égnek. Ez ekkora mennyiség esetén elég érdekes fényjelenség lett volna.
A másik, hogy akkor tessék már eldönteni hogy mi történt a szárnyakkal! Behatolt az épületbe vagy nem? Ha nem , miért nincs az épület előtti részen?
Ami még érdekelne, hogy milyen felvételt rögzítettek a Pentagon homlokzatán lévő biztonsági kamerák..

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.18. 14:54:12

@fairlane: Örülök ha megnyugodtál. Ami a Pentagon elleni támadást illeti ,nyilvánvalóan konspirlát az egész. A korábbi kommentekben számos gyanús körülményt olvashatsz.
Hogy mi történt valójában? Több mint valószínű, hogy egy kisebb méretű irányított repülőeszköz szállt bele az épületbe. Azt a Boeinget pedig, ami a hivatalos verzió szerint ütközött volna bele, valójában lelőtték, közel ahhoz a helyhez, ahol a másik-a hivatalos verzió szerint is- lelőtt járat zuhant le. ( Amit azért szedett le egy F-16-os, mert a Capitolium felé tartott.)
Az ok pedig egyszerű. A szeptember 11-i támadások szolgáltak casus belliként Irak és Afganisztán megszállásához,és szükség volt a WTC épületein kívül egy állami célpont elleni támadásra is. Erre pedig a Pentagon felújítás alatt álló szárnya tökéletes volt..

fairlane 2014.11.18. 17:19:38

Minden bizonnyal így történt. Tudod, a legszebb a konteókban az, hogy bármikor, bármilyen történésből kreálhatsz egyet.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.18. 19:14:49

@fairlane: Legalább azon gondolkodj el, hogy vajon miért nem hozzák nyilvánosságra tizenhárom éve azokat a térfigyelő kamerás felvételeket, amelyeken az elhaladó objetum látható, ,és amelyeket azonnal lefoglaltak..
Egyébként a konteó hívőzők-tudtukon kívül- maguk is konteó hívők. Az ő konteójuk az,hogy a hivatalos verzió egy esettel kapcsolatosan mindig és feltétel nélkül az igazság, és aki ezt megkérdőjelezi, az szükségszerűen összeesküvés elméletet gyárt,valamint egész biztosan hisz a loch ness-i szörnyben , a jetiben , és az ufókban..:))

fairlane 2014.11.19. 15:56:32

@A megvalósult amerikai ólom..: Sőt, hogy a gondolatodat tovább vigyem és Virág elvtárs örökbecsű mondását idézzem:"Az a gyanús, ami nem gyanús!". A te elméleted sem rossz: aki nem konteós, az is konteós. Metál az ész!
Ami a térfigyelő kamerákat illeti: a nevükben is benne van, hogy a teret (utcát) figyelik). Láttál már ilyet? Kb. 2-3 m magasan vannak elhelyezve és az utca síkja felé fordítva. A repülő a környéken lehelyezett kamerás szintje felett csapódott az épületbe. Ha jártál már a Pentagonban - én igen - láthattad, de a fotón is látszik, hogy a környék nem sűrűn beépített. Nincsenek kamerák arrafelé a környező épületeken, amiknek a felvételei magánkézbe juthattak volna. A Pentagon a sajátját meg nem adja ki, ha van neki egyáltalán. Bár ha készült is felvétel, gondold el, milyen minőségű lehet. A térfigyelő kamerák - 13 évvel ezelőtti technikai színvonal! - jó esetben 1-2 képkockát rögzítettek másodpercenként. Erre jön egy repülő, ráadásul a kamera közvetlen közelében, min. 250-300 km/h-val, de lehet, hogy többel is, mert nem leszálláshoz készülődtek. A gép megtesz másodpercenként 85-100 métert. Mennyi az esélye, hogy egy olyan kamera látómezejébe kerül, amely az valami okból a 15-20 méteres magasságot fürkészi és éppen "exponál" is?

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.19. 23:34:48

@fairlane: Na ne már, hogy egy ilyen fontosságú objektumnál nincsenek homlokzat tetején nagyobb távolságra figyelő kamerák is.
A környéken pedig több kamera is volt, aminek fel kellett venni az elhaladó objektumot. A Legfontosabb az épülettől nem messze elhaladó 77-es út fölött elhelyezett kamerarendszer. Ezt az utat pedig alacsonyan haladva keresztbe átrepülte a később becsapódott repülő tárgy. De távolabb is volt, pl.egy szálloda tetőtéri kamerája . A másik gond, hogy az a repülési manőver, amit az állítólagos terrorista végreajtott, nem lett volna kivitelezhető egy kezdő, minimálist képzést kapott pilóta által..
A konteóhívőzők általános jellemzője hogy soha semmit nem kérdőjeleznek meg, ami hivatalos magyarázat. Nem arról van szó, hogy bizonyos dolgokat megkétdőjeleznek, másokat pedig elfogadnak, hanem mindig minden hivatalos magyarázatot elfogadnak. Valószínűleg ezért tekintik magától értetődőnek, hogy az általuk "konteó hívőknek " titulált személyek egytől egyig minden "konteóban", és álatlában minden természetfeletti dologban hisznek.

www.hongpong.com//lib/images/plane77_contrast_adj.jpg

...

teddybear01 2014.11.20. 11:09:00

@A megvalósult amerikai ólom..: Azért nincs egy komplex radar és vizuális megfigyelőbázis az épület tetején, mert ez csak egy hivatali épület, ahol éppen a haderő bürokratikusai intézik a papírmunkát.

Bőven elegendőnek ítélték, hogy az autóparkolót és a bejáratokat figyelő kamerákat rakjanak ki, az esetleges tolvajok ellen.
Elbizakodottak voltak, azt hitték ezt az épületet nem érheti támadás az ellenségeiktől. Tévedtek, megadták az árát.

"Nem arról van szó, hogy bizonyos dolgokat megkétdőjeleznek, másokat pedig elfogadnak, hanem mindig minden hivatalos magyarázatot elfogadnak. Valószínűleg ezért tekintik magától értetődőnek, hogy az általuk "konteó hívőknek " titulált személyek egytől egyig minden "konteóban", és álatlában minden természetfeletti dologban hisznek."

Persze, aki üldözési mániás, az nem hisz az orvosainak, amikor az nyugtatni próbálja. Elég nagy blamázs volt ez magában is az amerikai rendszernek. Viszont aki senkiben nem tud megbízni, vagy éppen túlságosan okosnak képzeli magát az még a reggeli kakaójában is mérget sejt.

teddybear01 2014.11.20. 11:23:01

@csentecsa: Először is kémikusnak épp úgy nem vagy jó, ahogy repülőgép-mérnöknek sem érsz semmit.

Egy repülőgépen a legritkább esetben használnak tiszta alumíniumot szerkezeti elemnek, mert az túl puha, és nem eléggé merev és strapabíró. Mindig csak ötvözetet építenek be, ami sokkal jobb teherviselő, ez többnyire Y-fém, ami jelentős mennyiségű magnéziumot és rezet is tartalmaz, egyéb más összetevők mellett. Ez viszont nehezebben olvad, és gyullad meg, viszont sokkal magasabb hőfokon ég.
Amúgy, egy modern utasszállítóban nem a 90% az alumínium-ötvözet, hanem jóval kevesebb. Hogy ezekben a gépekben mennyi volt a pointos arányuk, azt talán már a gyártójuk se tudná megmondani.
Egyrészt sok helyre nem lehet alumíniumot beépíteni, az igénybevétel miatt nagyobb teherbírású anyag kell, például rozsdamentes acél, vagy éppen kompozit anyag, ami lehet például karbonszállal és fémmel megerősített műanyag. Az üzemanyagtankok is egyre inkább műanyagból készülnek, nem pedig fémből.

Másrészt, ha egyáltalán raktál valaha alumíniumot kályhába, akkor tudnád, hogy nem marad kupacban az oxidja a tűztérben, hanem a huzat kiviszi a kéményen. Itt is elkeveredett a többi korommal, szutyokkal aztán szétszóródott a környéken.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.20. 15:02:53

@teddybear01: Engem elsősorban ennek a kamerának az akkori felvételei érdekelnének..:

911blogger.com/files/2highway.jpg

De valamiéert 13 éve ülnek rajta..

www.hongpong.com//lib/images/plane77_contrast_adj.jpg

encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHMM2t5DrformjFcDDC74XkXkCANJD6_onEScuTc6BQzE5OL8g

Az "amerikai rendszernek" nagyon is jól jöttek a szeptember 11-i események háborús külpolitikájának indoklásául..

csentecsa 2014.11.20. 17:56:13

@teddybear01: Az alumíniumot pár százalékban ötvözik más fémekkel, pl. magnéziummal..
"Amúgy, egy modern utasszállítóban nem a 90% az alumínium-ötvözet, hanem jóval kevesebb. Hogy ezekben a gépekben mennyi volt a pointos arányuk, azt talán már a gyártójuk se tudná megmondani." Na ne vicceljünk már..Nyilván vannak benne acél, meg műanyag részek bizonyos hányadban, de a gép karosszériája az alumínium alapú ötvözet. Azt meg nyilván humornak szántad, hogy a gyártók ne tudnák grammra pontosan az arányokat. De tegyük fel, hogy csak felerészt alumínium-ami egyébként ostobaság- ez 30 tonnát jelent. Ekkor is kb 60 t alumínium-oxidról van szó. Amit "elfújt a szél" ugye? (De az is lehet hogy elvitte a cica;)
Azt meg hagyjuk már hogy "bedobom a sörösdobozt a kályhába" és nem marad semmi.Egy sörösdoboz kb. 20 g.
Gyújts meg egy kádban 4-5 l kerozint és dobálj rá 100-150(2-3 kg) sörösdobozt kilapítva. Majd meglátod mi marad..
süti beállítások módosítása