Az új blogsablonról

2014. augusztus 26. JTom

Az új blogsablon tesztelése megtörtént. Köszönöm mindenkinek a segítségét, akik bizonyos hibákra felhívták a figyelmemet.

01_3.jpg

A sablont a blog.hu új, soknak éppen nem mondható sablonválasztékából választottam. Sajnos a sablonok nagyon behatárolják a lehetőségeket. Elsősorban azért próbáltam ki, mert számos új lehetőséget nyújtanak és valószínűleg később muszáj lesz valamelyikre átállni (ezt csak sejtem).

Amiket írtatok - pl. hogy kommenteléskor alig látható a szöveg - a sablon sajátja, nem én választottam a betűszínt. A háttér maradt az eredeti, amúgy próbaként, természetesen változtatható.

Természetesen a HTML-ben minden megváltoztatható és ígérem, hogy a létrejöttének első évfordulójára megújulva és a gyermekbetegségeket kinőve vehetitek újra birtokba a blogot. Addig is, ha valaki érez magában erőt, hogy egy teljesen új dizájnt tervezzen a régi hagyományait szem előtt tartva, ne habozzon, keressen meg. A bal oldali dobozban egészen lent - a bannercserénél - van a link a címemhez.

Köszönöm a türelmeteket és segítő szándékot!

Jtom

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr836639185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szita szita péntek 2014.08.27. 11:01:07

Nincs semmi baj a változtatás szándékával, de ez tényleg nem volt jó. A visszaállítás bölcs döntés volt. (Legközelebb biztosan kritikusabb szemmel nézed át a sablont, mielőtt élesíted azt.)

Baaah 2014.08.27. 15:59:14

JÓ volt felmérésnek :)

Lepke88 2014.08.27. 19:27:49

Nekem így tetszik ez az oldal! Ez az új sablon nem volt jó! Így a jó, hogy a témák egymás alatt vannak egyesével!
süti beállítások módosítása