Kommentszabályok

2015. június 11. JTom

Ne becsméreld embertársad, bármilyen vélt, vagy valós sületlenséget is írt! Az egymást alpári stílusban szidalmazó, személyeskedő (akár viccesnek szánt, de mindenképpen sértő) kommenteket kimoderáljuk, az első figyelmeztető egy havi kitiltás után a második végleges kizárást jelent.

punch.gif

Kérünk rá, hogy a kommentekben kerüld a magyar aktuálpolitikai felhangokat! Egyik oldal ömlengéseire vagy pocskondiázására sem vagyunk kíváncsiak! 
nopol.jpg

 

 

Amennyiben észrevételed, vagy kérdésed lenne a kommentekkel, kommenteléssel kapcsolatban, jelenteni valód van, itt alább megteheted, vagy üzenj Kapcsolat menüpontban.

Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr166933249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csibészgyerek 2015.01.05. 12:57:32

Sziasztok!
A fenti gifnek mi az eredetije?

Köszi & üdv

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2015.01.05. 13:56:12

@Csibészgyerek: sajnos nem tudom, pedig engem is érdekelne. a neten találtam pár éve.

armitage 2015.01.17. 14:54:28

hello, ez talán segít, a gifbeli jelenet 1:34-től indul:
youtu.be/LSAXPzcFupM

A film címe "Sailor Beware", részletei itt:
en.wikipedia.org/wiki/Sailor_Beware_(1952_film)
www.imdb.com/title/tt0043989/
Ez pedig a korhangulathoz a film plakátja:
pics.filmaffinity.com/Sailor_Beware-635842427-large.jpg

rest of boys 2016.01.21. 00:18:58

Szerintem Jerry Lewis a fent szereplő cingárabbik "ökölvívó".

rest of boys 2016.01.21. 00:20:14

Ja, most látom armitage linkjét. Valóban ő, köszi. :)

Repülnijó Sanyi 2016.02.14. 10:25:00

Gratulálok a kommentszabályokhoz.

Imre Miklós 2016.11.27. 22:13:47

Van egy kép egy buszról ami a Rákospatakban orral van benne ! Ez a kép 1985-86 között készült ,mert ott vezettem trolibuszt a 81-esen.. Pont a Zsálya utcai végállomásról kanyarodtam ki a Fogarasi útra amikor megláttam a tömeget és egy állati nagy darus tűzoltó autót ami később ki is emelte a buszt.

Hartyáni Ferenc 2016.12.01. 18:51:42

erről a kis filmről eszembe jutott Kokó, amikor kiabálták neki, hogy TÁNCOLJ!! Aztán úgy pofán vágták, hogy amikor magához tért, elment nyugdíjba....most meg "riporter".....de ahhoz sem ért......sajnos..... :(

bordat 2017.01.14. 15:50:52

@Hartyáni Ferenc: Akkor próbáld ki te azt a szakmát ,mert a hurrogás az nagyon is megy

MIG-31 2019.07.17. 16:01:55

Az előbb írtam egy hosszú hozzászólást a 197-es cikkhez. Elküldtem, de nem jelent meg, én hülye meg előtte nem nyomtam egy CTRL+C-t, pedig szoktam a hosszabbaknál. De most meg már nemis tudok oda írni.

MIG-31 2019.07.17. 16:06:14

@MIG-31: Bocsánat, a 297-hez. Legalább a szöveget visszaküldhetnéd, mint moderátor.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.07.17. 16:10:02

@MIG-31: sajnálom. a vita parttalansága és eldurvulása miatt zártam le a kommentelési lehetőséget. sajnos amit beírtál azt nem fogadta a rendszer, így nem tudom visszaküldeni. :(

MIG-31 2019.07.17. 16:24:16

@JTom: Kár, pedig sokáig tartott, és semmi durva nem volt benne. Áhhh.

A város és a csillagok 2021.09.05. 08:48:17

Antiszemita szövegek mehetnek? Arra nem vagytok érzékenyek, Adminok? Gigabursch rendszeresen posztol ilyet. Vagy egyetértetek vele?

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2021.09.05. 17:55:43

@A város és a csillagok: nincsenek Adminok. csak én vagyok. én pedig nem mindig tudom olvasni a kommenteket, van hogy 24 óra is eltelik vagy ha nyaralok például akkor előfordul hogy egy hétig se nézek rá.
a blognak a kommentszabályzatát itt olvashatod:
ritkanlathatotortenelem.blog.hu/2015/06/11/kommentelesi_szabalyok_204
kizárólag ezt a két szabályt követem a blogon, ezen kívül ha a hatályos magyar jogszabályokba ütköző a hozzászólás akkor feljelentést lehet tenni.
a kommentek tartalmával természetesen nem vagy nem minden esetben értek egyet, az a mindenkori hozzászóló véleményét tükrözik kizárólag.
ez egy hobbiblog, semmilyen párt vagy szervezet nem áll mögötte, kizárólag az olvasók támogatnak szerény adományokal. ebből is a későbbi élő előadások költségeit fogjuk finanszírozni (sejtheted hogy nem százezer forintokról beszélek).
szóval semmilyen komoly szerkesztőséget ne képzelj mögé, ez a blog jobbára egyszemélyes, a bejegyzések 99%-át én készítem.
nincsenek moderátorok, szerkesztőség, amiben 24 órában lázas munka folyik.
ha van időm posztolok, ha nincs akkor nem. a kommentek moderálásával is ez a helyzet, azért hoztam már 8 éve ezt a két egyszerű szabályt amit be tudok tartatni.
amennyiben Neked megfelel ez a fajta szabályozás gyere és olvasd, amennyiben nem, kérlek ne látogasd a blogot.
semmi sem kötelező. üdv, Bloggazda

ZON 2021.09.07. 13:12:39

@A város és a csillagok: Te új vagy itt ? Most te futod azokat a köröket, amit én (és mások is) már lefutottam.
Meg se próbáld a sunyi kisnyilasokat, gyakorló nácikat meggyőzni. Csak tudasd velük : annyira tartod őket, mint
a kutyapiszkot.

"...és pudvás szád szünet nélkül zsidózik,
míg ellened száll hadba, aki hős;
s hogy tudja ezt a boldogabb utód is,
kinek neved nem lesz már ismerős:
ha eljön majd a láncot oldozó nap,
s a nép felosztott földeken tapos,
hadd hallják meg, ki volt Csilléry András
s minden nyilas, hozzá hasonlatos –"
süti beállítások módosítása