1895. A híres baleset a párizsi Montparnasse állomáson, egy ritkán látható szögből fotózva
"Egy gyorsvonat túlfutott a megállóhelyén, majdnem 30 métert tett meg a pályaudvar csarnokában, áttört egy 60 centiméteres téglafalon, egy teraszon, s végül a Place de Rennes-en, az orrán állt meg, 10 méteres magasságban.
A balesetet a szerelvényen tartózkodók mindegyike túlélte, azonban 5 ember könnyebben megsérült: két utas, egy tűzoltó és két vasúti dolgozó. Egy nő vesztette életét, aki az utcán állt, miközben a szerelvény lezuhant: Marie-Augustine Aguilar újságárus a férjét helyettesítette aznap. Árván maradt két gyermekét a vasúttársaság kártérítésben részesítette.
A balesetet egy meghibásodott fék okozta, de a mozdonyvezetők is hibáztak. A mozdony vezetője Guillaume-Marie Pellerin volt, aki 19 éve dolgozott mozdonyvezetőként. A mozdony Westinghouse-fékkel volt felszerelve, melynek kezelését Pellerin nem ismerte. Úgy tájékoztatták, hogy a Westinghouse-féle fékbetétek gyorsan kopnak, ezért, hogy óvja a fékberendezést, a mozdony kézifékjét használta az állomásra való megérkezéskor. Azonban Pellerin rosszul mérte fel a távolságot és a mozdony sebességét. Amikor látta, hogy a baleset elkerülhetetlen és a szerelvény nem fog megállni az ütközőnél ő és a fűtőmunkás kiugrottak a szerelvényből. Egyiküket 25, másikukat 50 frank pénzbüntetésre valamint 2 hónap börtönre ítélték" - Wikipédia
1864. A firenzei dóm a homlokzata nélkül! Eredetileg 1299-től 1471-ig épült, több kisebb régi épületet és egy templomot is magába olvasztott. Homlokzatát 1587-ben lebontották, az új, ma ismert homlokzat csak 1887-ben készült el, 16 év munka után. A fotón még enélkül látható az épület
1917. Amerikai csapatok a Buckingham palota előtt, az első világháború idején
1917. A mai Gázai övezet romokban, az első világháború alatt
1936. A holland kerékpáros Piet Van Kempen rója a köröket és közben reggeli kávéját fogyasztja egy újság mellett, a Wembley-ben rendezett hatnapos pályaverseny alatt
1938. Német katonai tanácsadók távoznak Kínából, szövetségesük, a Japán Császárság nyomására. Hanku (a mai Vuhan része), Kína
1942. Német löveg (StuG III.) kel át egy folyón a Szovjetunió elleni támadás során
1942. Winston Churchill, brit miniszterelnök egy BOAC Boeing 314A kormányánál
1949. Arab beduin katonák az izraeli hadseregben (IDF) egy katonai parádén Tel-Avivban
1954. Az ausztrál Holden autógyár szalagján az FJ Standard Sedan típus gördül le. General Motors-Holden gyár Melbourne, Victoria, Ausztrália
1962. Algéria függetlenné válását ünneplő tömeg Algírban
1962. Potyanézők a világkupán. Candlestick Park, San Francisco, Kalifornia, Egyesült Államok
1963. John Lennon teát készít Paul McCartney konyhájában
1971. Az ENSZ elismeri a Kínai Népköztársaságot, mint egyetlen Kínát, az addig elismert Kínai Köztársaság (az akkorra már Tajvanra szorult Csang Kaj-sek Kínája helyett). A képen a kommunista Kína tisztviselői örülnek
1975. Francisco Franco spanyol diktátor két órával a halála előtt. 1939-től vezette az országot a fasizmushoz hasonló elvek mentén. Mivel nyíltan nem köteleződött el a tengelyhatalmak mellett, a második világháborút messze túlélhette diktatúrája. Hitler próbálta meggyőzni, hogy lépjenek be a háborúba az oldalukon, de a tárgyalások nem jártak sikerrel. Francóval történő megbeszélése során bizalmasainak annyit mondott róla, hogy inkább egy átkozott fogtortúra, minthogy még egyszer beszélnie kelljen vele
1990. Cindy Crawford szupermodell
1998. Clinton amerikai elnök nyilvánosság (és felesége Hillary) előtt tagadja kapcsolatát Monica Lewinskyvel