1972. M7 Törökbálint, igazoltató rendőrök.
1879. Szegedi árvíz
1916. I. vh. Isonzó. Magyar halottak a lövészárokban.
1916. A MÁV páncélvonata
1925. Első autómobil kiállítás Budapesten
1940. A trianoni doktrina megtiltotta Magyarországnak a fegyverkezést. Harckocsit pl. egyáltalán nem tarthattunk állományban. Erre találták ki a FIAT Ansaldo CV33 minitankokat, amiből a Magyar Honvédség is vásárolt. A fénykép az 1940-es kolozsvári díszszemlén készült.
1933. Csendőrségi FIAT Ansaldo CV33 minitankok Magyarországon. Vajon lehet-e találni valahol itthon még ilyet? Megnézném.
1937. Bulgária, Várna. GANZ Árpád sorozatú sinautóbusz.
1937. Szerbia, Nis. GANZ Árpád sorozatú sinautóbusz. Látszik, hogy mennyire jövőbe mutató technológiát képviselt a magyar motorkocsi az akkoriban használatos gőzgépek mellett. Kb. mintha most a Szergejt, meg a Shinkanzent hasonlítanánk egymáshoz.
1938. Az első bécsi döntés után visszafoglalt felvidéki területen jobbra hajts volt érvényben. A képen tábla figyelmeztet a volt határ átlépésekor a változásra.
1938. Szent Jobb körmenet Dombóváron.
1940. Magyar Királyi Honvéd Légierő Heinkel He-46E típusú közelfelderítő repülőgépe.
1940. Magyar Királyi Honvédség 28M Pavesi tüzérségi vontatója és vontatmánya egy 15 cm-es 31M gépvontatású közepes tarack.
1942. 29M Bofors 80mm-es légvédelmi ágyú tüzelőállásban, magyar katonákkal a Don-kanyarban, az összeomlás előtti nyáron. A magyar Honvédség műszaki színvonala nem számított korszerűtlennek Európában. Csak a német új technológiával és a szovjet végtelen embermennyiséggel nem vehette fel a versenyt, Európa bármely nemzete ellen sikeresen küzdhetett volna.
1942. Don-kanyar, nyáron elesett honvédek sírjai
1942. Horthy Miklós fiának Istvánnak lezuhant repülője. Horthy István felderítőgépeket kísért Scsucsjéhez, amikor máig tisztázatlan okból lezuhant.
1942. Magyar katona és szélmalom. Az orosz és ukrán partizánok a malmok lapátjainak forgatásával jeleztek egymásnak, ezért volt szükség a malmok őrzésére.
1942. Magyar kózházvonat sebesültekkel hazafelé tart.
1942. nyara, Don-kanyar. Orosz hadifoglyok, akiket a magyar hadsereg ejtett fogságba
1942. nyara, Don-kanyar. Orosz hadifoglyok, akiket a magyar hadsereg ejtett fogságba
1942. Toldi 42m harckocsi és személyzete
1942. nyara, Don-kanyar. Orosz hadifoglyok lovat nyúznak. 42 őszére már kezdett akadozni az ellátás, először a foglyoknak nem jutott.
1942. Don folyó partja, eddig jutott a magyar haderő, átlépni már nem tudta.
1942. Visszavonulás utáni életkép a Donnál.
1944. Győri RÁBA csarnok a bombázás után.
1948. Budapest, VI. Bajcsy-Zsilinszky út - Podmaniczky utca sarok. Mávag N26/36 autóbusz.
1948. Első trolivonal a háború után, Sztálin elvtárs 70 születésnapjára a vonalszáma 70 lett.
1948. USA Willys Jeepek a rendőrség műhelyében. Az amerikai hadsereg ajándéka.
1949. Debrecen, Nagyerdei Stadion, Magyarország - Lengyelország (8:2) labdarúgó mérkőzés. Puskás és Czibor harcol a védőkkel.
1953. augusztus 20. Népstadion megnyitóünnepsége.
1953. Az Aranycsapat. Lóránt Gyula, Buzánszky Jenő, Hidegkúti Nándor, Kocsis Sándor, Zakariás József, Czibor Zoltán, Bozsik József, Budai II László, guggol: Lantos Mihály, Puskás Ferenc, Grosics Gyula.
1956. Kiégett szovjet BTR-152 páncélozott lövészszállító jármű
1956.Gellérthegy, a Felszabadulási Emlékmű Felszabadító szovjet katona mellékalakjának ledöntése.
1956. Osztapenkó ledöntve a balatoni út mentén.
1958. Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem út, háttérben a Szentháromság templom. Ikarus 55 tipusú autóbusz
1960. Merkur autószalon megnyitója, Moszkvicsokkal.
1969. Ikarus 663 a rakparton.
1970. Tihanyrév.
1973. M7/M1 Osztapenkó szobor újjáépítve.
1979. Merkur telep (Csepel, Szabadkikötő), Trabantokkal.