A múlt heti első résszel akaratom ellenére is rendesen bedobtam a kirakatot néhányatoknál, most itt a folytatás és a bejegyzés végén szavazhattok hogy a jövő héten is legyen-e "mégilyen" (és még másról is). Lássuk!

1920. Felirat a járdán a Budai várban: "VÁRJUK A KIRÁLYT" egy kritikus által aláírva: "VÁRJA A HALÁL"

1919. augusztus. A Tolna megyei direktórium tagjai a Prónay-különítmény általi kivégzésük előtt a Tanácsköztársaság bukása után

1920-as évek. Amerikába kivándorlók búcsúja az indulás előtt a pályaudvaron

1920-as évek. Útjavítók a fővárosban - Fotó: Kallós Oszkár

1930. Elkészült autómobilok a csepeli Weiss Manfréd Művekben

1930-as évek. Belvárosi férfi fodrászat Budapesten

1930-as évek. Guberálók a fővárosi, pestszentlőrinci szeméttelepen a Cséry-telepen - Fotó: Gyagyovszky Emil

1930. Gyerekek egy tabáni barlanglakás előtt

1934. augusztus. Párizsi magyarok biciklin érkezett csoportja a Hősök terén

1938. Az első bécsi döntés értelmében visszakapott felvidéki területen, Ipolyságnál az utolsó cseh tiszt hagyja el a határt

1938. Az első tokaji borszállítmány megérkezik Japánba. Középen Watanabe Metzger Nándor, aki nagyon sokat tett a japán-magyar kapcsolatokért és a két ország kultúrájának kölcsönös megismertetéséért

1938. október. Revíziós tüntetés "ÉSZAK" szobra előtt a Köröndön

1939. Az Orion rádiógyárban futószalagon készül a Néprádió az Orion 100-as készülék

1939. Göbbels, német propagandaminiszter Budapesten. A népi német kolónia tagjai üdvözlik - Fotó: Keleti sajtóiroda

1941. április 3. Mentőautó távozik a miniszterelnöki palotából Teleki Pál miniszterelnök öngyilkossága után

1941. Magyar katonák agyonlőtt szerbek holtteste mellett Szabadkán

1941. Szovjet foglyok egy finn hadifogolytáborban

1942. Bácskába telepített bukovinai székelyek egy teherautón. Az egyik legrövidebb telepes lét jutott ezeknek a családoknak a délvidéken, akiket 1944 őszén a Titóval az élen visszatérő szerbek elüldöztek. Java részük Tolna és Baranya megyében talált otthonra, ám önálló gazdálkodás helyett földjeiket az ötvenes évektől a TSZ-ekbe kellett adniuk

1942. A Városliget és a gróf Klebelsberg Kunó utca között közlekedő 10-es sínautóbusz

1943. Magyar katonák egy égő szovjet faluban

1944. Egy fővárosi étterem felirata

1944. május. Debreceni nagy gettó palánkja a József királyi herceg (ma Bajcsy-Zsilinszky) utcában, a mai Piac utca felől

1944 nyara. Amerikai gyújtóbomba hatástalanítása a Hadtörténeti Intézet udvarán; leeresztik a gyújtófolyadékot

1944. Pesti oldal látképe, angolszász bombázás után

1944. december. Beregfy Károly nyilas honvédelmi miniszter (balra) SS-katonák körében a soroksári frontszakaszon
(azon_mnmo)
Következzen két szavazás a végére, az első a mai poszt folytatásáról kérdez, a másik pedig sima társadalmi dolog; kérlek szavazzatok, van-e, illetve terveztek-e fedélzeti kamerát venni autótokba, és küldenétek-e be felvételt leendő csoportunkba. Válaszaitokat köszönjük szépen!
Kérlek szavazzatok:
Talán titeket is bosszant hogy egyes autóvezetők büntetőfékezgetéssel és egyéb pofátlansággal minden nap komoly veszélyt okoznak sokunknak és szeretnénk egy Facebook csoportot és blogot indítani neki, hogy visszaszorítsuk mindezt. De ehhez az olvasóktól is szükségünk lenne beküldött videókra.

Az utolsó 100 komment: