
1928. Oldalkocsis motorverseny a bristoli pályán

1930. Háromkerekű pedálos jármű a londoni királyi parkban

1930. Szerelők dolgoznak egy Bentley versenyautón (Welwyn, Hertfordshire, Egyesült Királyság)

1939. Henry Ford és fia, Edsel ül egy korai Ford modellen, a háttérben a 25 milliomodik legyártott autójuk

1943. március. Amerikai kétéltű dzsip katonai tesztje Detroit közelében egy jeges tavon

1947. Amerikai katonai rendész, egy korábbi japán kamikaze pilóta, és az általa épített elektromos törpeautó Tokió utcáin

1949. március. Az olasz motorversenyző Raffaele Alberti és 75 cm³-es Moto Guzzija egy svájci sebességrekord-döntésen

1951. Átkelés a Kubán folyón GAZ-12 ZIM és GAZ-M20 Pobeda tesztjárművekkel

1954. Különleges attrakció a müncheni Oktoberfesten

1955. július 17. Disneyland parkolója a nyitás napján

1957. Eric Kemp, egy ausztrál repülőgéptervező teszteli különleges kinézetű, saját építésű járművét

1958. 'Sir Vival' egy különleges, kétrészes kialakítású "szuperbiztonságos" autó-prototípus amit Walter C. Jerome álmodott meg

1959. Angol gyártmányú, 200 cm³-es, Sachs motoros, háromkerekű, négyüléses autó bemutatója Londonban

1964. Egy csapat mérnök a Porsche új, Gran Turismo 904-ese mellett Ludwigshafenben

1967. Szovjet Moszkvics 408-asok a Helsinki rendőrségénél, Finnország

1974. Az olajválság idején az amerikai benzinkutakon korlátozott mennyiségű üzemanyaghoz juthattak a sofőrök. Nem tankolhattak például kannába, csak közvetlenül a járműbe. Éppen ezért egy férfi fűnyírójával áll a sorban benzinért egy üzemanyagtöltő állomáson a kaliforniai San Joséban

1977. Az első szállítmány Volkswagen bogár érkezik az NSZK-ba, Emden kikötőjébe Mexikóból. A német gyártás befejezése után még 1985-ig tartották piacon a kisautót az országban. A világ másik részén még 2003 júliusáig gyártották az ikonikus modellt, amiből több mint 21,5 millió darabot gyártottak

1985. 1953-as páncélozott ZISZ-115 limuzin ütközéses tesztje a Szovjetunióban a további gépkocsik fejlesztéséhez
