A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr366666427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coyote55 2014.09.13. 06:43:44

O.J. Dingonak mintha kicsit sok lába lenne...
A "félszemű" modell valóban testi hibás volt, vagy csak a fotózás kedvéért "öltözött be"?

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2014.09.13. 10:19:07

Érdekes, hogy férfiaknál még a 70-es években sem az egyenparaméterekkel bíró, külön e célra tenyésztett modell dívott, szemben a nőkkel, ahol már sokkal régebben is csak az ment. Ezek olyan bájosan átlagbélák.

p_ilonka 2014.09.13. 10:29:48

A hetvenes évek marketingbája: Ha kövér, vagy negyven feletti vagy, akkor felejtsd el.

Sokkal több még az őszinteség ezekben a reklámokban, mint ma. Nem szégyellik, hogy el akarnak adni valamit.

A Wranglernek majdnem igaza lett. De végül mégsem azt kapták amiért fizettek. Az ilyen szlogenek sohasem jönnek be.

Andrassy Gabor (törölt) 2014.09.13. 18:56:21

@p_ilonka: A wrangler pedig nem rossz... Itt, Magyarországon lassan már hihetetlen legenda számba mennek a 10-15 évig hordható ingek, 4-5 évet kibíró félcipők... pedig volt ilyen. Rajtam ebben a percben is egy olyan wrangler ing van, amit 6 éve vettem a turiban, és az istennek sem akar elrongyolódni, mint a kínai szutykok.

Kagehiko Yamazaki 2014.09.13. 19:39:03

Betegre röhögtem magam a szüleim esküvöi kepein. Meg azon, amikor -talan a ´90-es evekben- az egyik kollegam meselte, hogy centivel mertek, kinek szelesebb alul a trapez gyatyaja. Akkoriban az örökkevalosagnak csinaltak mindent (bezzeg, abban meg volt anyag LOL) aztan rajöttek, hogy aki megvette, az mostanaban nem fog venni, ekkor született a tervezett avultatas. Ahogy a mondas tartja: a divat ismetli önmagat, en ugyan gyerek voltam a ´70-es evekben, viszont par gyarto raallt a ´80-as evekben menö cuccokat ujra, modern anyagokbol, szinekböl kiadni (retro) es en ennek nagyon örülök, mert most van anyagi lehetösegem az akkor menö cuccokat megvenni.

Andrassy Gabor (törölt) 2014.09.13. 21:37:33

@Kagehiko Yamazaki: Hja, csak sokszor maga a "modern anyag" az, ami nem bírja a strapát. :-( Vagy csak egyszerűen nem praktikus. Mint a csodás gore-textes cipellők, amibe belerohad az ember lába. A régi bőrt meg lehetett egész nap viselni. Arról nem is beszélve, hogy fateromnak milyen öltönyei vannak... olyan vastag, erős angol gyapjút én ma már sehol sem látok. Fater meg 30-40 évig hordta őket, amíg nyugdíjba nem ment.

efi 2014.09.13. 22:23:16

3.kép
Én férfiként biztos nem bírnám elviselni, hogy az öv a cickóim alatt az alsó bordáimon fusson, vagyis könyökvonal fölött. Most mindenki nézzen le a hasára, könyök behajlít és igen, afelett volt az öv, 1 kilométerre a másiktól (gatyaöv), szörnyű. Szerencsére manapság már csak az egyenruháknál dívik a hónaljig felhúzott öv, én anno azt is mindig kifűztem a kabát bújtatóiból aztán 20 centivel lejjebb mehetett körbe.

efi 2014.09.13. 22:31:12

Azért voltak pozitív dolgok is. Először is képesek voltak betűrni az inget. Ma mindenkin lóg ki minden, mint a parasztgyereken, ha hosszú újjú, ha rövid, ha ing, ha nem. Másodszor nem vettek fel 3 számmal nagyobb ingeket, zakókat, mint manapság.
A nadrágot fel bírták húzni, most az a menő, ha az alsó felfelé kilátszik (!)

trollsalab 2014.09.13. 23:09:37

@coyote55: A modell valószinűleg nem volt vak, viszont eredetileg a terméket a Hathaway cég tulajdonosával Ellerton Jette-vel reklámozták, aki félszemű volt.
blog.woolandprince.com/post/45281937045/most-interesting-men-in-the-world

Azóta a cég igencsak elkalandozott a textilipartól, ugyanis jelenleg Warren Buffett irányítása alatt a világ egyik legnagyobb befektetési alapja lett.

en.wikipedia.org/wiki/Berkshire_Hathaway

trollsalab 2014.09.13. 23:15:03

@trollsalab: Annyit kihagytam, hogy a "félszemű ember" figura a Hathaway egyfajta reklámvédjegyévé vált, feltehetően ezért van bekötve a modell egyik szeme.

coyote55 2014.09.13. 23:36:30

@Kagehiko Yamazaki: A 70-es években vett (méregdrága) Levi's mikrokord farmerem megdöbbentően hamar tönkrement, pedig vigyáztam rá.
Már akkor sem az örökkévalóságnak gyártottak ruhaneműt.

Kagehiko Yamazaki 2014.09.14. 14:05:01

@coyote55: Igen, ebben mondjuk igazad van, de pont ezert ez az anyag szep lassan el is tünt...

Kagehiko Yamazaki 2014.09.14. 14:07:05

@trollsalab: a nemet öregasszonyoknal meg mindig menö.

Karnamantra 2014.09.19. 14:44:46

Az utolsó hirdetés tetszik :)

Érdekes egyébként, hogy a mai, férfiaknak való hirdetéseken 10-20 évvel fiatalabbak a férfiak... a célcsoport kb azt gondolhatja, hogy a saját fiainak veszi meg.
süti beállítások módosítása