Ezmiez játék eredményhirdetése

2016. február 16. JTom

Először is elnézést a késésért, de sajnos pár nehéz napom volt. De ami késik az nem múlik, tehát:

13 versenyzőt tettem a képzeletbeli kalapba, mindenki kapott egy számot és a sorsolást úgy képzeltem el, hogy egy random szám generátorral választom ki.

Erre az online programra bíztam a szám kiválasztását:

http://randomnumbergenerator.intemodino.com/

Azt hiszem igazságos eredmény született, hiszen aki a legtöbb "munkát"  feccölte a kommentjébe - a 9-es számmal a "kalapba" került - Ditpet lett a nyertes. Ő gyártotta a képes mémeket.

Pont ő érdeklődött tegnap, hogy mikor lesz a sorsolás, de senki se kiáltson csalást, ez most tényleg így sorsolódott ki. :)  Feleségem szerint tökéletes a választás, neki is a képek tetszettek a legjobban.

Szóval kérem, hogy a címedet juttasd el hozzám privátban, hogy postázhassam a NYEREMÉNYT.

A többiekre pedig később is számítok majd, a jövőben is tervezek játékot!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritkanlathatotortenelem.blog.hu/api/trackback/id/tr518396304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SLes 2016.02.16. 18:46:37

Csalás! :D
Gratulálok a nyertesnek, a játék pedig tetszett, várjuk a folytatást.

Ditpet 2016.02.17. 01:29:16

Szia, jól meglepődtem, nem szoktam nyerni. Ezelőtt talán ősszel vagy télen nyertem egy doboz üdítőt, azelőtt pedig...nem is emlékszem. Gondoltam, gratulálok a nyertesnek erre a nicknevem van ott. A címet elküldtem a nevedre kattintva, majd ott az üzenetküldés opció. Bár azonnal kiírta, hogy sünetel a blog karbantartás miatt. Szólj ha nem kaptad meg.

bioLarzen 2016.02.17. 13:43:23

CSALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁS!!!!!

bioLarzen 2016.02.17. 13:44:20

@Ditpet: Szüleidnek, tanáraidnak, edződnek, rendezőnek meg se köszönöd???

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2016.02.17. 20:08:31

@Ditpet: szia megkaptam, kedden tudom küldeni a nyereményed, gratulálok!

Ditpet 2016.02.20. 00:32:58

@JTom: Rendben, köszönöm

Namely 2016.02.22. 13:17:33

@JTom:
"Először is elnézést a késésért, de sajnos pár nehéz napom volt."
Neked hogy lehetnek nehéz napjaid? Hiszen te pasi vagy! ;)
süti beállítások módosítása